XXL Nutrition

Einstein contest log

Bezoekers in dit topic

Collage is doorgestuurd, excuus voor het matige resultaat (naar mijn mening) volgend jaar kom ik harder conditioneler en groter.
 
Vind je een goed fysiek hebben hoor :)
 
gast niet zo negatief over jezelf je hebt bruut lichaam man! en goeie progressie geboekt! en leuk log bij gehouden was leuk om te lezen
 
Inderdaad man, niet zo zeuren ;) Daarbij zijn foto's maar een momentopname...als de belichting of hoek niet goed is zie je er al veel kleiner of dikker uit als je eigelijk bent. Blijft altijd moeilijk..

Succes!
 
Vind je een goed fysiek hebben hoor :)

Altijd fijn om te horen:)

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 18:28 ----------

gast niet zo negatief over jezelf je hebt bruut lichaam man! en goeie progressie geboekt! en leuk log bij gehouden was leuk om te lezen

En jij bedankt voor het lezen;)

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 18:29 ----------

Inderdaad man, niet zo zeuren ;) Daarbij zijn foto's maar een momentopname...als de belichting of hoek niet goed is zie je er al veel kleiner of dikker uit als je eigelijk bent. Blijft altijd moeilijk..

Succes!

Tja inderdaad klote hoeken, moest met timer fotos maken niet te doen man je moet maar gokken steeds of het een goede foto word.
 
Tja inderdaad klote hoeken, moest met timer fotos maken niet te doen man je moet maar gokken steeds of het een goede foto word.

Had ik ook :/ en ik kan al totaal niet poseren
 
Idd. voor mij maakt belichting een wereld van verschil!
 
Word er hier nog gelogd, of heb je een ander logje geopend?
 
Ik weet niet of mensen daar behoefte daar hebben anders zou ik best wel een normaal log willen gaan openen.
 
Ik weet niet of mensen daar behoefte daar hebben anders zou ik best wel een normaal log willen gaan openen.

Heb al een tijd een abbo vind het wel leuk
 
Ik volg ook als je gaat loggen :)
 
oke oke dat zijn er al 3 ik zal er even over nadenken heb het nu ook ongelooflijk druk met werk draai soms 3 diensten achter elkaar:S dus heb erg weinig tijd voor internet sterker nog ik moet nu gaan eten en dan werken nog wel even de training van vandaag dan:

squat:

12 x 80
10 x 120
6 x 160
3 x 175

plated leg press

12 x 180
12 x 280
6 x 370

leg curl

12 x 45
10 x 50
8 x 55

seated calve raise (met tussendoor hurken die tering dingen moeten gaan groeien)

21 x 45
21 x 40
21 x 35

Ik ben ook van plan om nu weer te gaan bulken naar de 100 kilo tijdens de contest woog ik 88 en nu weer ongeveer 91, ik post het wel al heb ik alles uitgedacht.
 
oke oke dat zijn er al 3 ik zal er even over nadenken heb het nu ook ongelooflijk druk met werk draai soms 3 diensten achter elkaar:S dus heb erg weinig tijd voor internet, Ik ben ook van plan om nu weer te gaan bulken naar de 100 kilo tijdens de contest woog ik 88 en nu weer ongeveer 91, ik post het wel al heb ik alles uitgedacht.

Strak plan, open maar weer een log ;)
een keertje loggen is maar 5 minuten werk :p

Goede been training, lekker sterk :thumbs:
 
Nou het is bijna voorhij iedereen alvast heel veel bedankt voor het lezen van mijn log en de prachtige stemmen die ik heb gekregen! volgend jaar ben ik als alles goed verloopt er gewoon weer bij!
 
laat het wel even weten als je eventueel weer een log opent/bijhoud
 
was indd een mooie contest, waarom hij verlengt is 1 dag weet ik niet,

er stemt toch haast niemand meer ???
 
was indd een mooie contest, waarom hij verlengt is 1 dag weet ik niet,

er stemt toch haast niemand meer ???

nee inderdaad, uiteindelijk stond ik ook 4e, maar iemand heeft zn stem aangepast bij de buurman dus nu sta ik weer 5e dus ik denk dat het zo blijft.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 13:33 ----------

Is morgen de uitslag dan?

ja

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 13:34 ----------

Nou word weer een k*tdag heb niet kunnen trainen ga straks afscheid nemen van de hond van mn vriendin want die gaat dood en van 3 tot de volgende dag 9 werken, lekker katabool allemaal.
 
Oh dat zijn altijd klote dingen..hondje in laten slapen:( Bah!
Ik hoop verder dat je snel weer lekker kan trainen;)
 
Back
Naar boven