AndroidHealthClinic

eiwit BOM!

Bezoekers in dit topic

mmmm Ik vind magere kwak gewoon zo uit de pot ook al lekker, heb ik weer geluk bij :D
 
Elmar zei:
Weet niet of ik die door jou heb gekregen denk het niet he, maare lekker boeiend. Ik vind het af en toe alleen beetje vreemd als je een advies geeft of een normale reactie dat ze je een negatieve karma geven. that's all


die 30 gram per 3 uur is ook onzin joh anders moest een prof moddervet zijn met gemiddeld 70 gram eiwit per 2 uur :rolleyes: en als je nu gaat zeggen van 'dat komt door de roids' een natural dan die al 15 jaar traint en 105kg weegt, hoe krijgt die dan zn dagelijkse behoefte binnen als hij maar 30 gram per 3 uur kan vreten :p bewering 30 gram proteine per 3 uur al enige tijd op zn retour, kzal straks es kijken of daar nog wat over te vinden is
 
Ik ben hier nieuw en misschien zeg ik wel iets heel raars, maar ik heb gehoord dat als je 2 verschillende eiwit producten (bijv: melk en kwark) met elkaar mengt dat die eiwitten als het ware de strijd met elkaar aan gaan en dat er zo een hoop eiwitten verloren gaan. Daarom dus ook nooit eiwitpoeder met melk mixen maar met water.

Kan iemand dit bevestigen of tegen spreken?
 
Ik ben hier nieuw en misschien zeg ik wel iets heel raars, maar ik heb gehoord dat als je 2 verschillende eiwit producten (bijv: melk en kwark) met elkaar mengt dat die eiwitten als het ware de strijd met elkaar aan gaan en dat er zo een hoop eiwitten verloren gaan. Daarom dus ook nooit eiwitpoeder met melk mixen maar met water.

Kan iemand dit bevestigen of tegen spreken?

wat een bullshit :roflol:

don't worry man, meng die dingen maar gerust!
 
Ik ben hier nieuw en misschien zeg ik wel iets heel raars, maar ik heb gehoord dat als je 2 verschillende eiwit producten (bijv: melk en kwark) met elkaar mengt dat die eiwitten als het ware de strijd met elkaar aan gaan en dat er zo een hoop eiwitten verloren gaan. Daarom dus ook nooit eiwitpoeder met melk mixen maar met water.

Kan iemand dit bevestigen of tegen spreken?

lijkt me sterk :D
 
Ik ben hier nieuw en misschien zeg ik wel iets heel raars, maar ik heb gehoord dat als je 2 verschillende eiwit producten (bijv: melk en kwark) met elkaar mengt dat die eiwitten als het ware de strijd met elkaar aan gaan en dat er zo een hoop eiwitten verloren gaan. Daarom dus ook nooit eiwitpoeder met melk mixen maar met water.

Kan iemand dit bevestigen of tegen spreken?

Monster KICK !!:D
 
Ik ben hier nieuw en misschien zeg ik wel iets heel raars, maar ik heb gehoord dat als je 2 verschillende eiwit producten (bijv: melk en kwark) met elkaar mengt dat die eiwitten als het ware de strijd met elkaar aan gaan en dat er zo een hoop eiwitten verloren gaan. Daarom dus ook nooit eiwitpoeder met melk mixen maar met water.

Kan iemand dit bevestigen of tegen spreken?

Kan ik zeker wel bevestigen! Is zeer berucht en staat ook wel bekend als: 'Battle of the proteins' alsook: 'The amino acids-war'.

Kijk uit want dit fenomeen kan de gevechtslust onder aminozuren die je eerder al hebt geconsumeerd doen aanwakkeren en voor je het weet is je lichaam veranderd in een groot strijdtoneel en komt er van spieraanmaak weinig meer terecht.
 
Kan ik zeker wel bevestigen! Is zeer berucht en staat ook wel bekend als: 'Battle of the proteins' alsook: 'The amino acids-war'.

Kijk uit want dit fenomeen kan de gevechtslust onder aminozuren die je eerder al hebt geconsumeerd doen aanwakkeren en voor je het weet is je lichaam veranderd in een groot strijdtoneel en komt er van spieraanmaak weinig meer terecht.

Heb je al ooit stand-up comedy overwogen?
 
****ig hell..

Wie helpt Eric zoeken naar de juiste...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha thx, tis niet dat ik erom vraag, alleen ik geef advies en word door 1 of ander iemand neit gerespecteerd en geeft me ff een negatieve karma en dan geef jij me weer positieve karma (thx) en is iemand weer jaloers ofzo en geeft mij WEER negatieve karma. Maar goed dit soort dingen zijn al besproken dus beetje:
:to:

who cares about that crap...
 
Back
Naar boven