Fitness Seller

eiwit+creatine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robrecht10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
188
Waardering
0
Zijn die producten van J-tech goed? Om gewicht aan te komen, ben ik dan beter af met hun weightgainer of met die tri pro force?
En wat houd die rage precies in... een productspecificatie van iemand die het al gebruikt heeft zou welkom zijn...
dank bij voorbaat!
 
is het aangeraden eerst de andere versie van creatine van j-tech te gebruiken alvorens rage te proberen, of kan dit geen kwaad?
 
OM aan te komen kan je beter een WG nemen, zelf zou ik voor de proteine gaan. j-tech is prima spul, bij bijv. mdy krijg ik erge acne van hun shakes die van j-tech nergens last van.

Je kan gewoon die rage nemen, het enige voordeel wat je van rage zal ondervinden zijn de extra stoffen voor betere insuline!
 
huh? je raad me aan een wg te nemen en dan zeg je dat je dat zelf niet zou doen?
 
Als je wilt aankomen dan zou je beter een WG kunnen nemen, zelf kom ik niet aan van die dingen en krijg er acne van, dus zelf neem ik proteinen!
 
Rob, als je echt een WG wilt hebben, een goeie. Ga dan voor de Gain Force. Daar komen de meeste goed van aan, echt goed. Je hoeft je dan ook geen zorgen meer te maken over creatine ed, zit er allemaal in. Andere optie is Bulk plus. Maar zit gewoon minder in > dus mindere kwaliteit. (Wat erin zit is wel goed, maar minder resultaat).

Tro Pro Force is een eiwit met een TR effect. Dus ideaal om overdag en voor het slapen gaan te nemen om aan je eiwitbehoefte te komen.

Eiwitten en WG's zijn nooit te vergelijken...
 
dank je robin
kheb de gain force besteld... via bardolino... stikduur in vergelijking met de prijzen in deze shop.
 
Dat is dan zoiezo al niet slim. Had je het beter via MS-Distribution zelf kunnen doen. Nog steeds duurder dan hier, maar wel goedkoper dan bardolino meen ik.
 
Back
Naar boven