XXL Nutrition

Eiwit dieet voor meer spiermassa

Bezoekers in dit topic

Roy van meurs

Novice
Lid geworden
27 mei 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
DOEL: meer spiermassa met zo min mogelijk vet.

Momenteel eet ik koolhydraatarm en minimaal vet.
Ik wil test en tren komende periode gaan gebruiken. En mijn voeding verder niet aanpassen behalve iets meer eiwit.(Ik krijgen alle 9 essentiele eiwitten binnen en de vetten omega 3, 6 en 9.)


Wat vinden jullie hiervan, tips?
 
Jij denkt met een koolhydraat arm en minimaal vet dieet spiermasse aan te komen?
Ik zou die test en tren de eerste komende jaren maar achterwege laten. Zo te lezen moet je eerst maar zorgen dat je wat verstand van de sport krijgt voordat je met zulk soort dingen begint ;).

Wat zijn je stats op de squat, bench en deadlift momenteel?
Hoe zit een dag voeding er uit voor jou?
 
Ja je kan met alleen eiwitten spiermassa opbouwen. Koolhydraten is puur voor de energie. Eiwit is multifunctioneel, deze kunnen ook functioneren als energie. Maar zijn hoofdzakelijk voor spierherstel, behoud en opbouw.
Verder is het is niet de eerste keer voor mij.

En ben nieuwsgierig of iemand dit al eens eerder geprobeerd heeft, en wat het resultaat was. Theorie is namelijk niet alles.

Enige wanneer ik wat koolhydraten nuttig is voor en na het sporten.

Mijn PRen zijn verder niet belangrijk, ik train niet met 1RM.

Maar je bent duidelijk geen voorstander van koolhydraat arm neem ik aan, waarom niet ben ik dan mee nieuwsgierig naar..?
 
Je pr's zijn ook niet belangrijk om die reden, wat zijn je stats voor die lifts ik wil graag antwoord zodat ik inzicht in je kan krijgen?
Ik ben wel een voorstander van koolhydraat arm, ik ben gewoon geen voorstander van jou aanpak. Zorg eerst dat je verstand krijgt van de sport voor je met dingen als test en tren begint rond te sukkelen.
 
Ik ben 27jaar. Niet alrijd vol gentraind. Ik train nu 7 jaar gediciplineerd, gemiddeld 5x per week. En heb ongeveer een jaar geleden de eerste kuur gevolgd.
Ik kom vanaf 76kg. Heb gepiekt op 110kg (6mnd na kuur). Nu dus 94kg met 9% vet gemeten via 8 punten methode(niet de beste manier, maar meningen verschillen enorm).
Zoals ik al zei ik train niet met 1RM dus ik heb geen recente PRen en dit geeft ook geen inzicht in iemand verder, naar mijn mening dan.

Verder vraag eerst na mijn achtergrond qua ervaring, komt nogal bot over bvd.(niet dat ik nu lang train, maar ben iig niet net begonnen en zeker niet om 'gelijk even groot' te worden).

Maar mijn aanpak? Mijn aanpak is dus dat dieet aan te houden tijdens een kuur, de vraag was of daar ervaring in was.. en daarin mening en tips, maar onderbouw je mening dan verder waarom niet als je wel een voorstander bent?
Kan het niet helemaal volgen wat je nu afkeurt.

Gr
 
Iemand die aan de anabolen zit hoeft zulke vragen niet te stellen op dit forum, dat keur ik dus af.
Ik vraag niet naar je 1RM.

Vertel me eens wat je trainingsschema en voedingsschema is dan?

Met die stats zul je overigens wel iets goed doen maar je komt op me over als een beginner.
 
Als je graag spiermassa wilt aankomen zal koolhydraat en vet arm overigens niks voor je doen, doe gewoon een clean bulk.
Als je wilt afvallen zou je koolhydraat arm kunnen gebruiken. Snap niet waarom je in een bulk koolhydraat arm wilt gaan?
 
Als je resultaat uit je training wilt halen train je op een % van je 1rm. dus in dat opzicht is het wel relevant. Je kan best 999gram aan eiwitten eten. Maar waarom zou je het doen als dit toch word omgezet naar een energie bron. Dat is gewoon zonde.
 
Back
Naar boven