Fitness Seller

eiwit iname

Bezoekers in dit topic

kraai33

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2007
Berichten
2
Waardering
0
ik wil graag weten of ik zo een beetje eiwitten op de juiste tijd binnen krijg dit is mijn voedingsschema
s,morgens 6.45 3 eieren gekookt zonder dooier
7.00 2 bruine boterhammen met hagelslag + halve liter halfvolle melk
7.20 250 gr magere kwark
10.00 3 bruine boterhammen met kaas
12.30 cup a soup
3 bruine botterhammen met kaas en blikje cola
15.00 banaan
16.30 banaan
17.00 sporten
18.45 250 gr kwark + 2 bekers halfvolle melk
19.30 avondeten vlees aardapels/rijst/pasta groente
21.30 2 eieren gekookt zonder dooier
23.30 slapen
graag tips en aanpassingen
23.5%
105kg
195cm
 
waarom wachten met die kwark smorgens? Eigenlijk zou ik hem eerder voor savonds houden.
Dat blikje cola om 12:30 mag weg. Neem water ofzo.
Waarom om 15.00 een banaan?Kun je dat geen half uurtje later nemen en dan 2 boterhammen ofzo eten ipv die banaan?
Die banaan van 16:30 zou net voor de training genomen moeten worden ipv 30min er voor.
Na het sporten neem je best ook snelle eiwitten zoals whey, waarom zit dit kwark daar? Hou hem voor later voor net voor dat je gaat slapen, samen met de eieren.
Reken eens precies uit hoeveel eiwitten dat zijn...Er is een voedingstabel als sticky in de voedingsectie.
 
ik wil graag weten of ik zo een beetje eiwitten op de juiste tijd binnen krijg dit is mijn voedingsschema
s,morgens 6.45 3 eieren gekookt zonder dooier
7.00 2 bruine boterhammen met hagelslag + halve liter halfvolle melk
7.20 250 gr magere kwark
10.00 3 bruine boterhammen met kaas
12.30 cup a soup
3 bruine botterhammen met kaas en blikje cola
15.00 banaan
16.30 banaan
17.00 sporten
18.45 250 gr kwark + 2 bekers halfvolle melk
19.30 avondeten vlees aardapels/rijst/pasta groente
21.30 2 eieren gekookt zonder dooier
23.30 slapen
graag tips en aanpassingen
23.5%
105kg
195cm


Weet niet waar je het vandaan haalt of wat het voor nut moet hebben maar ik zie er niks in.

zet je eiwit op max. 240g . zet dieet op 3200Kcal

verdeleling klopt niet 2 gekookte ei eiwitten voor slapen gaan.?

tussen 3 en 5 2 bananen.?

neem s ávonds voor slapen gaan 500ml Yoghurt.

begin met stevige Havermoutpap.

Pff zootje is het
 
waarom wachten met die kwark smorgens? Eigenlijk zou ik hem eerder voor savonds houden.
Dat blikje cola om 12:30 mag weg. Neem water ofzo.
Waarom om 15.00 een banaan?Kun je dat geen half uurtje later nemen en dan 2 boterhammen ofzo eten ipv die banaan?
Die banaan van 16:30 zou net voor de training genomen moeten worden ipv 30min er voor.
Na het sporten neem je best ook snelle eiwitten zoals whey, waarom zit dit kwark daar? Hou hem voor later voor net voor dat je gaat slapen, samen met de eieren.
Reken eens precies uit hoeveel eiwitten dat zijn...Er is een voedingstabel als sticky in de voedingsectie.


Kwark niet voor slapen gaan ( koolhydr.) hij is al 23.5% vet
 
Kwark niet voor slapen gaan ( koolhydr.) hij is al 23.5% vet

Maar je zegt net datie wel yoghurt moet nemen? Sorry maar ik geloof dat daar ook koolhydraten inzitten :rolleyes:
Voor het slapen gaan kandie imo het beste tonijn nemen.
 
damn dit is echt waardeloos
brood met hagelslag , kaas en cola ??? , kwark verbaast me niks als het volle kwark is, waar zijn je koolhydr na sporten , dit is geen schema maar gewoon eten , weet je de verhoudingen en waardes ?kerel ga eens goed lezen in deze sectie
 
120-140gr eiwitten zijn dit. Niet genoeg dus. En zeker niet met deze 'diversiteit' als je het dat al kan noemen.

Hagelslag + cola = troep. Gooi dat gewoon weg en koop het ook niet meer..

Als je wakker wordt eet gewoon 100 gr brinta/havermout(droog gewogen) en drink een liter melk.
Om 10:00-11:00 pak je 4 boterhammen met in totaal daarop 150gr kip.
Om 12:00-13:00 4 boterhammen met pindakaas
Om 15:00 150gr rijst met 150gr vis
Om 16:30 2 bananen + whey shake
PWO maaltijd is overrated volgens sommige studies..beter eet je gewoon een half uur na het trainen i.i.g wat koolhydraten
Dan je avondeten, niet verschrikkelijk veel schranzen aangezien je je VP wilt aanpakken(lijkt me?).
Voor je slapen gaat 500gr kwark/150gr tonijn.

Hiermee zit je zo rond de 250gr eiwitten 350 KH en 80gr vet wat denk ik wel een redelijk cutschema is gezien jouw gewicht en lengte, alhoewel is je VP wel eeeeerg hoog. Misschien nog wat eiwitten en KHen schrappen.
 
Maar je zegt net datie wel yoghurt moet nemen? Sorry maar ik geloof dat daar ook koolhydraten inzitten :rolleyes:




Voor het slapen gaan kandie imo het beste tonijn nemen.



Weet je zeker dat je alleen zult slapen ;)

maar je hebt compleet gelijk !
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven