XXL Nutrition

Eiwit shaken voor het trainen

Bezoekers in dit topic

jeffrey woortman

Cool Novice
Lid geworden
24 okt 2015
Berichten
105
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
He,

Omdat ik meestal train vlak voor het eten dacht ik kan ik niet voor/tijdens begin van de training mijn eiwit shaken nemen?
Nu eet ik meestal een banaan vlak van te voren.

Of raden jullie dit af?zoja waarom?

Bedankt
 
Hoeveel eiwitshakes pak je dan ?
 
Pas er wel mee op hoor.. goed timen!
 
Eet je maar een keer per dag?
 
Nee natuurlijk eet ik niet maar 1x per dag ik heb het over het avond eten
Ik pak 1 shake per dag naar 't trainen
 
Waneer je je shake neemt is afhankelijk van welk soort eiwitten hij bevat. Dat is ten minste de theorie.

In de praktijk gebruik je het alleen om tekorten aan te vullen.
 
Ik gebruik isolate van my proteine
Ik weet dat het een aanvulling is maar weet niet wat het beste is en of het wat uitmaakt waneer je het neemt
 
Maakt geen drol uit. Zolang je eiwitten toegankelijk hebt voor je lichaam gedurende de dag.
 
Maakt geen drol uit. Zolang je eiwitten toegankelijk hebt voor je lichaam gedurende de dag.
Dat dacht ik ook al,maar fijn om toch bevestiging te krijgen
 
Ik zou de eiwitten 14 minuten en 38 seconden voor het begin van de eerste opwarmset nemen. Wel goed timen anders komen de eiwitten niet in de goeie spieren en krijg je er kalknagels van.
 
Ik zou de eiwitten 14 minuten en 38 seconden voor het begin van de eerste opwarmset nemen. Wel goed timen anders komen de eiwitten niet in de goeie spieren en krijg je er kalknagels van.
Als je zo wil reageren,doe het dan aub NIET
Ik stel een doodnormale vraag over iets wat ik niet 100%wist
 
Als je zo wil reageren,doe het dan aub NIET
Ik stel een doodnormale vraag over iets wat ik niet 100%wist

Kan geen kwaad, is juist beter, zitten suikers in, eiwit, beetje carbs. Gewoon proberen. Ik moet GEEN eieren eten voor me training dan kom k echt aant kokhalzen met een press of lift. Met een shake heb ik dat weer niet.. Just try it jê gaat er niet dood van of een hypo van krijgen
 
Ik zou de eiwitten 14 minuten en 38 seconden voor het begin van de eerste opwarmset nemen. Wel goed timen anders komen de eiwitten niet in de goeie spieren en krijg je er kalknagels van.

Wel een bijdehante opmerking voor iemand die zelf hulp en tips vraagt over cholesterol in eieren, hongergevoel in cut en andere onzin.
 
Even een andere kijk op timing die ik hier nog niet lees. Ik heb het dan niet over timing van het perfecte binnen krijgen op elk moment van de dag, maar timing als in 'hoe snel is je maag weer leeg zodat je weer kunt eten'. Ik zelf eet 7x per dag omdat ik anders niet aan mijn macro's kom, dat is elke 2-2.5 uur. Ideaal voor mij is dat ik een uur voor mijn training een complete maaltijd op heb. Het voelt bij mij aan dat het merendeel van deze maaltijd dan al een level verder gezakt is dan de maag wanneer de training begint. Ik drink mijn shake zwaar verdund door de training heen. Ik denk niet dat je lichaam erg bezig zal zijn tijdens het trainen dit te verteren, maar toch merk de invloed die het heeft hoe snel ik weer kan eten na mijn training. Als ik het na mijn training drink, moet ik thuis wachten tot dit gezakt is voordat ik een vaste complete maaltijd weer kan eten. Sommigen worden weer misselijk van met een volle maag / shake trainen, dus daar houd dit dan op. Dus als jij zit met dat jouw maaltijd thuis klaar staat na je trainingen en dus vastloopt met je shake ivm trek in eten, dan zou ik het gewoon ervoor of tijdens nemen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven