• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Eiwit shakes zonder poeders ?

Bezoekers in dit topic

WesleyBBB

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Ik vraag me af of iemand een shake kent waar ik geen whey of dergelijke poeders voor hoef aan te schaffen...en toch nog eiwit rijk zijn. Deze shake zou dan bedoeld zyn om na de training in te nemen.
Ben dus op zoek naar eiwitrijke shakes, gemaakt uit allerlei natuurlijke ingredienten (geen 'natuurlijke' poeders, e.d)

MASSA BOMMEN VAN ARNIE..

Typ maar eens massabom in hierzo in de zoekfunctie en je zult vinden.

Espi

die massabommen zijn gruwelijk voor je maag ... althans, voor mijn maag :)

zijn der dan gene zonder die poeders én zonder rauwe eieren?? want rauwe eieren vind ik niet zo geweldig ivb met samonella he

Gewoon veel kwark eten dan.. en met melk of yoghurt wat vloeibaarder maken en dan wat fruit (op sap of naturel) er doorheen pleuren en mixen/blenderen

Klaar is Pascalletjuh en Wesley

Espi

Thnx..weet iemand toevallig zo'n site waar je calorien kan tellen..hoeveel eiwt/kh/vt enz

www.calorieteller.info

Maar verder was mij posts over de massabommen zoals het woord al zegt voor massa. Ik zou het niet als alternatieve gebruiken voor een Eiwit Shake

pascal, die eieren zijn niet zo'n bigdeal..laat die eieren eruit als je 100% geen salmonella wilt[zoals ik..]

WesleyBBB zei:
Ik vraag me af of iemand een shake kent waar ik geen whey of dergelijke poeders voor hoef aan te schaffen...en toch nog eiwit rijk zijn. Deze shake zou dan bedoeld zyn om na de training in te nemen.
Ben dus op zoek naar eiwitrijke shakes, gemaakt uit allerlei natuurlijke ingredienten (geen 'natuurlijke' poeders, e.d)

Mag ik vragen waarom je juist een "natuurlijke" shake wilt maken? Ik zie het nut en voordeel er niet van in tenzij je ea allergie ofzo hebt, maar dan zal je je vraag wat moeten specificeren...

Robin zei:
Mag ik vragen waarom je juist een "natuurlijke" shake wilt maken? Ik zie het nut en voordeel er niet van in tenzij je ea allergie ofzo hebt, maar dan zal je je vraag wat moeten specificeren...

Omdat het me .1 veel geld bespaart en .2 ik vind het onnodig om suplementen te gebruiken als ik nog lang niet bij mijn max. in de buurt zit (kan nog heel veel 'groeien')

ik maak wel vaker een shake met kwark..omdat ik magere kwark gebruik en die is echt niet te eten ... doe ik alle kwark mixen met melk en dan drink ik hem..

probleem is de eiwitten in kwark zijn niet snel genoeg beschikbaar voor je lichaam en dus niets voor na de training.....

toch gewoon een emmer whey kopen... want hoezo geen poedertje's....probeer maar eens iedere dag hetzelfde aantal eiwit binnen te krijgen met tonijn en kwark enzo ... ben je niet veel goedkoper uit hoor!!

en ik zit nog niet op me max??? alles wat helpt om te groeien is toch mooi meegenomen!! suplementen zijn niet voor niets legaal hoor!

Laatst bewerkt:
Tuna shake? Ieuw, you got's to be kidding me! :D

Welk product wordt eigenlijk t snelste opgenomen in je lichaam ? (voor na de training)

simpele suikers: maltodextrine of dextrose/druivesuiker.

Ook snel: snoep :)

Back
Naar boven