AndroidHealthClinic

Eiwit shakes zonder suiker, zoetstoffen en andere troep (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LaraMoustache

Novice
Lid geworden
19 jan 2013
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
70kg
Heey!

Ik ben opzoek naar een eiwit shake zonder suiker, zoetstoffen, smaakjes, en verborgen suikers.

Na mijn grootte zoektocht op het internet heb ik maar 1 product gevonden (sunwarrior) . Misschien kijk ik wel verkeerd dus de vraag aan jullie of iemand nog een paar prudcuten weet.
 
kijk even op onze site we hebben whey isolaat neutraal dat is zonder smaak en/of zoetstoffen. bevat vrijwel geen suikers en circa 90% eiwit
 
Heb die van xxl niet gezien, maar over het algemeen in b&f net een stukje goedkoper dan xxl

Inmiddels weten we hier op dbb ook waarom :roflol:
 
kijk even op onze site we hebben whey isolaat neutraal dat is zonder smaak en/of zoetstoffen. bevat vrijwel geen suikers en circa 90% eiwit

En die is echt GOED te drinken. Voor de afwisseling heb ik een pot whey delicious, maar doorgaans isolaat. En die is 100% sensationeel.
 
Laatst bewerkt:
MyProtein Impact Whey - Naturel
MyProtein Impact Isolate - Naturel

XXL Perfect Protein - Naturel

Body En Fit - Pure Whey (zo heet ie geloof ik).
 
ik denk dat ik achter loop.. maar zijn hun producten niet goed??

Nee, ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar na een test van onafhankelijk lab bleek de B&F Whey niet de opgegeven hoeveelheid eiwitten te bevatten. En hebben hier ook niet netjes op gereageerd.
Genaaid worden door consumenten is een kwalijke zaak. Maar zeker als het klanten betreft die eiwitpercentages en/of macro's uitrekenen.
Als B&F dit bij 1 van hun best verkopende producten doet, waarom zou al het andere dan nog te vertrouwen.

Mss powersupplements nog een niet genoemde optie.
 
Nee, ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar na een test van onafhankelijk lab bleek de B&F Whey niet de opgegeven hoeveelheid eiwitten te bevatten. En hebben hier ook niet netjes op gereageerd.
Genaaid worden door consumenten is een kwalijke zaak. Maar zeker als het klanten betreft die eiwitpercentages en/of macro's uitrekenen.
Als B&F dit bij 1 van hun best verkopende producten doet, waarom zou al het andere dan nog te vertrouwen.

Mss powersupplements nog een niet genoemde optie.

Overdrijven is ook een vak.
 
waarschijnlijk kies je hiervoor om niet al die shit binnen te krijgen, ik zou gaan voor een isolaat shake, en als smaak naturel
 
Heey!

Ik ben opzoek naar een eiwit shake zonder suiker, zoetstoffen, smaakjes, en verborgen suikers.

Na mijn grootte zoektocht op het internet heb ik maar 1 product gevonden (sunwarrior) . Misschien kijk ik wel verkeerd dus de vraag aan jullie of iemand nog een paar prudcuten weet.

Heeey :)

Ik zou eens kijken bij de Isolaat Perfection van B&F in de smaak naturel. Neem deze zelf ook nu en is zelfs met alleen water prima te drinken :)
 
Hey, ik heb die zoektocht die jij nu maakt een tijdje geleden ook gemaakt en ik kwam inderdaad ook bij sunwarrior uit. Aangezien sunwarrior voor mij veel te duur was ben ik verder gaan zoeken.
Na lang zoeken kwam ik op www.spiruella.nl uit, hier staat de eiwit shake die jij zoekt. Het is een rijst eiwit, 100% natuurlijk en de prijs is heel goed te doen (17,50 per kg)
Het enige nadeel aan het product voor mij is dat er een heel vieze smaak aan zit, het is ook met geen ander product te mengen omdat de smaak te overheersend is.
Ondanks dat gebruik ik het product al een jaar en ik ben er heel tevreden over.
 
Overdrijven is ook een vak.

Waarom overdrijft hij? Als zijn vertrouwen is beschaamd (terecht overigens), waarom zou hij dan wel in andere producten blijven geloven ???

Heb exact hetzelfde, principieel gaat er geen cent (meer) die kant op bij mij. :trollfacex:
 
Syntrax heeft 2 producten die misschien aan jouw eisen voldoen: Nectar Isolate Whey of Nectar Naturals. En anders blijft er inderdaad alleen een 'Naturel' variant over als keuze. Ik heb geen ervaring met Sunwarrior..
 
Niet echt een toevoeging aan dit topic maar vind de sig van Barkie best triest.

Ik bestel bij alle webwinkels van dit forum, dus ben geen "fanboy" zoals barebald het zegt, maar slechte reclame maken over b&f om 1 product is gewoon achterbaks.

Niet alleen de whey van b&f is goedkoper maar andere producten die andere webwinkels ook hebben zijn scherper geprijsd, dus zie niet in waarom zoveel mensen b&f zitten zwart te maken om 1 product.
 
Wat ik bedoel is dat er meerdere dbb'er(waaronder bartels) bekend om staan om alles wat met b&f te maken heeft de hemel in te prijzen en daar zelf voordeel bij hebben ;).
 
Syntrax heeft 2 producten die misschien aan jouw eisen voldoen: Nectar Isolate Whey of Nectar Naturals. En anders blijft er inderdaad alleen een 'Naturel' variant over als keuze. Ik heb geen ervaring met Sunwarrior..
Isolaat syntrax nectar is inderdaad goed. Zit wel zoetstoffen in. In de naturels zit volgens mij stevia.
 
Back
Naar boven