Fitness Seller

Eiwit supplement

Bezoekers in dit topic

Hyptonic

Novice
Lid geworden
7 mrt 2015
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
82kg
Hallo,

In het verleden heb ik altijd 'Whey perfection' gebruikt van Body&fitshop. Ik krijg er vaak opmerkingen over omdat body&fitshop door de mand gevallen is nadat ze een test gedaan hebben.

Nu wil ik graag overstappen naar een concurrent en ben ik aan het kijken welke eiwit supplement het beste de plek kan overnemen.

Nu zie ik veel verschillende supplementen die goed zijn voor het aanvullen van eiwitten, zoals; 'Pure Whey protein', 'Perfect whey protein', 'Impact whey protein', etc...

Ik kan mijn keuze niet goed maken welke goed bij mij zelf passen omdat deze supplementen naar mijn idee allemaal hetzelfde 'doen'.

Kan iemand mij tips geven hoe ik dit het beste kan aanpakken om te kijken welke supplement het beste bij mij past om mijn eiwitten bij te vullen?

Alvast bedankt,

Hyptonic
 
Ikzelf gebruik perfect whey protein van xxlnutrition.. Die hebben de eiwitten hoog gedoseerd en smaak is top..
 
yep xxl nutrition
 
Impact whey protein van myprotein
 
Hier ook XXL en dan Perfect Whey of Whey Delicious, wissel een beetje af.

Je zou naar de labtesten kunnen kijken op supplementlabtest.com
 
Bedankt voor de reacties!

Ik zal de site eens bekijken.
 
Ik zat ook met die vraag heb daarom een vergelijkingssite gemaakt. Kijk eens op www.cheapsupps.nl ik zet vanmiddag my-protein erbij. Nu staan alle eiwitten erop van body en fit xxl en bulkpowders. Zoek een concentraat of een mix, meestal goedkoopst. Pea protein is ook goedkoop vaag genoeg.

Kan je goed zien welke de goedkoopste is en je kan filteren op winkels
 
Laatst bewerkt:
Ik zat ook met die vraag heb daarom een vergelijkingssite gemaakt. Kijk eens op www.cheapsupps.nl ik zet vanmiddag my-protein erbij. Nu staan alle eiwitten erop van body en fit xxl en bulkpowders. Zoek een concentraat of een mix, meestal goedkoopst. Pea protein is ook goedkoop vaag genoeg.

Kan je goed zien welke de goedkoopste is en je kan filteren op winkels

Top! Ik ben al een kijkje aan het nemen. Thanks.
 
Back
Naar boven