AndroidHealthClinic

Eiwitblend of whey isolaat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ironeater

Cool Novice
Lid geworden
20 sep 2012
Berichten
46
Waardering
0
Lengte
1m75
Ik zou graag willen weten wat nu het beste is en wat je lichaam zeker wel zal opnemen. Ik betaal dan liever iets meer voor eiwit dat wordt benuttigd ipv het omgekeerde.

Totnutoe kocht ik steeds syntha6 of protein perfection ongeacht ik bulk of onderhoud. Dit zijn potten die 5 of 6 verschillende eiwitsoorten bevatten. Nu las ik onlangs zo dat whey isolaat toch het neusje van de zalm is en volledig wordt gebruikt door je lichaam.



Wat denken jullie da het best wordt opgenomen door je lichaam:

-een eiwitblend met verschillende afgifteduren van elke proteine.
-Whey isolate


Nu weet ik wel al zelf dat de eiwitblend het voordeel biedt dat het langere afgifteduur heeft. Maar wat ben je met afgifteduren als er minder eiwit zal worden opgenomen uiteindelijk.
 
ik heb gelezen dat blend gewoon een mix van concentraat en isolaat is met een mooi verhaaltje waardoor het duur is. naar mijn mening is isolaat gewoon het beste
 
Zelf neem ik altijd een blend van meerdere eiwitbronnen dan benader je meer het optimale aminozurenprofiel, omdat je kan sleutelen met de aminozuren door meer of minder van een eiwitbron toe te voegen aan de blend.
 
Zag laatst een seminar van Kai Greene dat het beste na de training hydro whey is, ook voor naturel bodybuilders, neem aan dat hun wel weten waar ze over praten.
 
Persoonlijk verteerd isolaat veel beter bij me.
Als ik een blend of concentraat whey op heb, dan protesteert mijn maag het eerste uur heel erg en moet ik veel boeren.
 
Zag laatst een seminar van Kai Greene dat het beste na de training hydro whey is, ook voor naturel bodybuilders, neem aan dat hun wel weten waar ze over praten.

Kijk na de training is een ander verhaal dan een eiwitsupplement om je eiwitbehoefte aan te vullen. Na de training zijn vrije essentiele aminozuren en PeptoPro het beste wat je kan nemen, vanwege de zeer snelle en volledige opname. Gevolgd door Whey Hydrolisaat, Whey isolaat en Whey Concentraat.
 
laatst een onderzoek gelezen waarin bleek dat hydrolisaat bullshit is.
schijnt uiteindelijk zelfs langzamer worden opgenomen dan isolaat!:rolleyes:
 
ja tijdens en na is peptopro het beste, je spieren hebben een grotere pomp vrijwel direct na inname peptopro tijdens trainen, bij mij toch allesinds. dus voor toevoeging aan voeding raad je officieel eiwitblend aan rene?
 
ja tijdens en na is peptopro het beste, je spieren hebben een grotere pomp vrijwel direct na inname peptopro tijdens trainen, bij mij toch allesinds. dus voor toevoeging aan voeding raad je officieel eiwitblend aan rene?

Ja precies zo had ik je vraag ook gelezen in 1e instantie. Voor aanvulling van je eiwitbehoefte overdag en evt voor het slapen raad ik zeker een blend aan.
 
Back
Naar boven