XXL Nutrition

Eiwitinname versus ziekten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1989_9

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 jun 2008
Berichten
6.231
Waardering
58
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Is bijvoorbeeld een blinde darm ontsteking een gevolg van een te hoge eiwit in name?
Bijvoorbeeld 4 gram BW eiwit inname ofzo dat dat slecht voor je darmen is?
 
ik heb vroeger een blinde darm ontsteking gehad en werd strict vegetarisch opgevoed ;)
 
Iedereen kan blindedarmontsteking krijgen uiteraard.

Of een verhoogde eiwitinname de kans erop verhoogd? Geen idee.
 
ik heb vroeger een blinde darm ontsteking gehad en werd strict vegetarisch opgevoed ;)

Oo, meen je dit? Dan ben jij een uitstekende conclusie? Je at enkel vegetarisch, dus relatief weinig tot normaal eiwitten en hebt toen een blinde darmontsteking gehad?

Iedereen kan blindedarmontsteking krijgen uiteraard.

Of een verhoogde eiwitinname de kans erop verhoogd? Geen idee.

Klopt, dit laatste vroeg ik me dus af.. ben benieuwd, kan er zelf niet echt wat over vinden tot nog toe!
 
Laatst bewerkt:
Slaagt op niks dat je zo veel eiwitten eet
 
4 gram per kilo BW ?

Ben je aan de anabolen ofzo ?

Anyways, eiwit verzuurt het lichaam (met wie weet wat voor negatieve effecten)... zorg dat je ook genoeg compensatie eet.

http://www.bitterpoison.com/archive/calculate-acid-alkaline-with-pral-formula/

Slaagt op niks dat je zo veel eiwitten eet

Mijn huidige kcal inname is op een trainigsndag is:
Kcal: 3234
KH: 360 Gram
Eiwit: 233 Gram (Inclusief Eiwitten uit Brood) 191 Gram Zonder..
Vet: 90 - 95 Gram (Dit op een goede dag, soms rundergehakt soms kip)

BW: 65 Kilo
Lengte: 1.78
BF: 11a12 Procent
 
Ik zou je eiwitten halveren ....

Ik heb gisteren zelfs een verhaal gehoord dat je sneller dronken zou zijn als je veel eiwitten eet :eek:
 
Ik zou je eiwitten halveren ....

Ik heb gisteren zelfs een verhaal gehoord dat je sneller dronken zou zijn als je veel eiwitten eet :eek:

Ik heb een artikel gelezen dat als je dronken bent en veel eiwitten eet je scheten enorm hard gaan stinken
 
Ik zou je eiwitten halveren ....

Ik heb gisteren zelfs een verhaal gehoord dat je sneller dronken zou zijn als je veel eiwitten eet :eek:

Mmh ik voel me inderdaad sneller lam sinds dat ik naar de sportschool ga en mijn eiwitinname heb verhoogd.. weet je misschien ook waar 't te lezen is?
 
hmm heb nooit iets ergens van gemerkt en neem 3 shakes per dag.
 
Ik zou je eiwitten halveren ....

Ik heb gisteren zelfs een verhaal gehoord dat je sneller dronken zou zijn als je veel eiwitten eet :eek:

en ik had gehoord dat je na een flinke eiwit-maaltijd veel minder rap zat zou worden ...

de dingen spreken elkaar soms rap tegen hé :)
als ik het artikel of de post hier nog vind post ik hem
 
heb je niet veel last van puisten op je rug? :D
 
Ik zit ook op +240g eiwit per dag bij 70kg. Het enigste wat ik extra eet tov andere mensen die niet aan BB doen, zijn 2 eieren en mijn shake 's morgens en na het trainen.
Ik zou ook liever wat lager gaan zitten voor mijn nieren en darmen maar erg lastig, ik eet heel gewoon maar wel veel en krijg zo dus onbewust veel eiwitten binnen.
Puisten heb ik helemaal niet en darmgassen ook niet overdreven...

Edit: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/teveel-eiwitten-208593/ Hier had ik al advies gevraagd, maar niet veel bruikbare reacties gehad.
 
ik denk niet dat deze twee gelinkt zijn aan elkaar.. maar teveel eiwitten zal ook wel niet gezond zijn.
 
niet zwaar trainende personen is 2gram per lichaamsgewicht genoeg en als je wat zwaarder traint 3gram per lichaamsgewicht.

Ik heb er nog nooit last van gehad, voel mij ook niet loom of zo en ik heb hier ook nooit wat van gehoord. wel weet ik dat als je genoeg eiwitten binnen hebt je minder vatbaar bent om ziek te worden, en je weerstand word verhoogd.

Wel is het iets meer belastend voor je nieren maar als je genoeg water drinkt en je urine s'avonds wit is, is het goed is hij dan geel dan moet je meer water drinken.

Teveel eiwitten kan geen kwaad naar mijn mening maar wel pure onzin omdat, je lichaam dat nooit opneemt.
 
niet zwaar trainende personen is 2gram per lichaamsgewicht genoeg en als je wat zwaarder traint 3gram per lichaamsgewicht.

Ik heb er nog nooit last van gehad, voel mij ook niet loom of zo en ik heb hier ook nooit wat van gehoord. wel weet ik dat als je genoeg eiwitten binnen hebt je minder vatbaar bent om ziek te worden, en je weerstand word verhoogd.

Wel is het iets meer belastend voor je nieren maar als je genoeg water drinkt en je urine s'avonds wit is, is het goed is hij dan geel dan moet je meer water drinken.

Teveel eiwitten kan geen kwaad naar mijn mening maar wel pure onzin omdat, je lichaam dat nooit opneemt.

Wit in de zin van witte stukjes? OF gewoon heeeeeeeel licht geel, bijna water eigenlijk? Dit ehb ik wel (het laatste)
 
Wit in de zin van witte stukjes? OF gewoon heeeeeeeel licht geel, bijna water eigenlijk? Dit ehb ik wel (het laatste)

Ik bedoel eigenlijk heel licht geel of eigenlijk nog beter is doorzichtig!

Wit is idd een beetje stom gezegd, als er wit uit je lul komt is het geen pis:D..

geel en donker geel naar bruin is dus niet goed en heb je je lichaam te weinig gereinigd....

doorzichtig of héééééél licht geel.
 
Back
Naar boven