XXL Nutrition

Eiwitpoeder los nemen met slok water/melk?

Bezoekers in dit topic

Dehaantje

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
21 jul 2014
Berichten
2.360
Waardering
153
Lengte
1m88
Massa
101kg
Vetpercentage
12%
Misschien een aparte vraag, maar heb deze vraag niet eerder voorbij zien komen.
Ik zie wel eens mensen op youtube die los poeder in hun mond doen, en dan slokje water erbij en doorslikken. Maar dat zal creatine zijn geloof ik. Zou je dat ook met whey kunnen doen? En waxy maize?
Dus gewoon schepje poeder in je mond en dan slokje water/melk erbij en doorslikken? ;)
 
Nooit een klontje in je shake gehad?
 
Jawuhl! Maar heb ook wel is op die pakken gelezen dat je goed moet mengen ;)
Misschien stond dat wel op dextrose of waxy maize ofzo.
En waxy maize dan?
 
Dat ken ik niet
 
Misschien een aparte vraag, maar heb deze vraag niet eerder voorbij zien komen. Ik zie wel eens mensen op youtube die los poeder in hun mond doen, en dan slokje water erbij en doorslikken. Maar dat zal creatine zijn geloof ik. Zou je dat ook met whey kunnen doen? En waxy maize? Dus gewoon schepje poeder in je mond en dan slokje water/melk erbij en doorslikken? ;)
kan wel, word alleen poederig zooitje weet ik uit ervaring.
en 30 gr in 1x gaat niet lukken zonder geknoei
 
kan wel, word alleen poederig zooitje weet ik uit ervaring.
en 30 gr in 1x gaat niet lukken zonder geknoei

Haha whey zal wel lukken, maar met waxy maize wordt het al een zootje om het alleen in de blender te doen :p maar eeh bedankt!
 
Was hier ook wel naar benieuwd omdat ik een shake niet weg krijg..
 
Laatst bewerkt:
Ik doe het met BCAA's is toch niet te mengen die bende. Maar dat is dan 5gram (theelepel)
Volgens mij heb je wel genoeg water nodig om het te transporteren.
 
Wat een onzin :roflol:
 
Waarom zou je dat willen doen?
 
Ik ga het morgen eens proberen met whey en waxy maize ;)

Wat een onzin :roflol:

Ja hoor, daar is ie al, had dit antwoordt al verwacht.
Zulke mensen hebben gewoon echt geen leven.
 
Aparte vragen krijgen aparte antwoorden
 
Waarom zou je dat willen doen?

Voor na gym op school, heb 5 uur per week gym op school.
Heb daarna pauze, dus als ik dan met me shakebeker ga zitten shaken denkt iedereen ook van wtf!
Daarom is dat zo ff handiger ;)

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Aparte vragen krijgen aparte antwoorden

Haha tsjah, aparte vragen moeten er ook zijn toch? Was wel benieuwd naar een antwoord op die vraag.
Bovendien is dat antwoord van Basma niet bepaald apart, eerder een onnodig bagger antwoord.
 
Maar de reden waarom je dat gaat doen slaat eigenlijk ook nergens op. Wat interesseert het nou wat je klasgenoten ervan denken dat jij een wheyshake maakt :o
 
heb dit wel eens geprobeerd met whey maar beviel niet echt.. wordt dikke pasta die lekker in je keel blijft steken
 
Maar de reden waarom je dat gaat doen slaat eigenlijk ook nergens op. Wat interesseert het nou wat je klasgenoten ervan denken dat jij een wheyshake maakt :o

Haha dat klopt, maar heb er ook geen zin in om duizend keer uit te leggen waarom ik die shake dan drink ;)

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

heb dit wel eens geprobeerd met whey maar beviel niet echt.. wordt dikke pasta die lekker in je keel blijft steken

Thnx voor je eerlijke antwoord, ik probeer het morgen, hopelijk lukt het ;)
 
Denk je dat ze niet gaan vragen waarom je een schep poeder in je mond doet dan? Dat zou ik eerder vragen over verwachten.
 
Voor na gym op school, heb 5 uur per week gym op school. Heb daarna pauze, dus als ik dan met me shakebeker ga zitten shaken denkt iedereen ook van wtf! Daarom is dat zo ff handiger ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Als het je echt zo erg uitmaakt wat andere denken van jouw dieet... succes met de rest van je levenskeuzes :p
 
Voor na gym op school, heb 5 uur per week gym op school.
Heb daarna pauze, dus als ik dan met me shakebeker ga zitten shaken denkt iedereen ook van wtf!
Daarom is dat zo ff handiger ;)

Waarom? Iedereen, zelfs mensen die niet sporten weten over het bestaan van shakes. Waarom zou je het verbergen? Just do it!
 
Back
Naar boven