XXL Nutrition

Eiwitpoeder mee over de grens? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een maat van mij neemt altijd een zak van een paar kilo mee het vliegtuig in,hij neemt het overal mee naartoe,griekenland,japan,engeland,spanje,noem maar op dus het kan wel
 
DBC01 zei:
Jaaaaaaaaa. :D

Al kun je beter naar Blanes gaan, even 10 minuutjes met de bus en je bent er nog even 'uit' ook.
Als je nou de bus naar het treinstation Blanes neemt dan vraag je waar je eruit moet stappen om bij Jordi's Gym te komen. Als de buschauffeur het niet weet, dan zeg je maar 'Modas Africa'. Daar even uitstappen en 300 meter doorlopen (even vragen kan ook).

Jordi's gym heeft een ruime keuze. :)

Het kán zijn dat de gym die ik je aanwees in Lloret ook nog wel proteine heeft staan, ze verkochten altijd tonnetjes van 'Best'. (Géén Nature's Best!).

Thnx DBCtje...als ik jou niet had...:) ik meen me te herrinneren dat er in Olmpic Park ook potten werden verkocjt..maar ik heb niet opgelet wat er op die potten stond..en het merk boeit me nie egt...als t maar whey is...dan maar wat meer :) de shake beker gaat iig mee:cool:
 
amilo zei:
een maat van mij neemt altijd een zak van een paar kilo mee het vliegtuig in,hij neemt het overal mee naartoe,griekenland,japan,engeland,spanje,noem maar op dus het kan wel

Singapore ook? moet je s voor de lol in metallique zakjes stoppen in kleine pakketjes notabene en afplakke met dat bruine tape..s zien wat er gebeurt als ze m door de scanner halen..meneertje van Damme was er niet zo blij mee:(
 
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, ik neem het altijd mee en als ze er problemen mee hebben, dan laat je het toch even proeven ;-)
 
Back
Naar boven