MuscleMeat

Eiwitpoeder mee over de grens?

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Ik wil eigenlijk een kilo whey meenemen in het vliegtuig naar Spanje, is dat toegestaan?
 
Ja hoor, van mij mag je. :D
 
Zonder dollen Centaur, wil weten wat onze Spanjaarden daar over denken.
 
waarom niet?.. ze kunnen anders ook wel problemen maken van een pak tampons ofzo... tis immers toch geen dope ofzo?! ???
 
MadDoG zei:
waarom niet?.. ze kunnen anders ook wel problemen maken van een pak tampons ofzo... tis immers toch geen dope ofzo?! ???
nee maar ze kunnen wel denken dat het dope is, en dan ben je er toch een paar uurtjes mee bezig om ze te overtuigen dat het gewoon whey is(moeten ze het gaan testen)
 
Ze willen wel eens moeilijk gaan doen en je uren lang vast houden om te kijken of het niet wat anders is. ik vind het een moeilijke zaak en zal het niet gokken als ik jou was.

Maar dat ben ik niet :D
 
Je kan daar toch ook pot kopen... scheelt misschien een hoop gezeik.
 
bartp zei:
Je kan daar toch ook pot kopen... scheelt misschien een hoop gezeik.
idd, snap het probleem ook niet zo ???
 
Je gaat op vakantie bro, laat de eiwitpot een keertje staan..
 
Ik wilde t ook meenemen maar heb besloten t niet te doen, gewoon daar verstandige eetkeuzes maken.
 
Man-Mountain zei:
Ik wilde t ook meenemen maar heb besloten t niet te doen, gewoon daar verstandige eetkeuzes maken.

En dát komt er toch niet van. Ik heb mn pot vorig jaar gewoon meegenomen, afgesloten 1kg pot met label er nog op, geen moeite mee. Op de terugweg was ie open, evenmin moeite mee gehad.
 
1 komt er wel mee over de grens zonder problemen, de andere zit uren in een hokje en wacht tot zijn eiwitten zijn onderzocht.

man je hebt vakantie zou je nou echt die gok willen wagen?
 
hehe, als je ze overtuigen wil:

leg een beste lijn. (een beste in de zin van: oei, daar zou toch echt een overdosisje moeten liggen :eek2: )
SNUIF (zal wel k*t zijn maar goed)
overtuig, victory is yours!

wel even goed je neus snuiten, als je niet hardcore bent :D

maar serieus: ik denk dat het idd in een gesloten pot sowieso geen problemen moet geven, maar je kan natuurlijk de lul zijn, helemaal als een of andere paranoide douane kerel wit poeder in een zeer goed afgesloten emmer vind...
 
Big Steve zei:
1 komt er wel mee over de grens zonder problemen, de andere zit uren in een hokje en wacht tot zijn eiwitten zijn onderzocht.

man je hebt vakantie zou je nou echt die gok willen wagen?

Mja ik vraag me af hoe moeilijk men doet over een verzegelde pot, als je het restant aan het eind van je vakantie niet mee terug neemt, dus geen open pot dan moet er denk ik niet zoveel te zeuren zijn.

De Nederlandse en Spaanse douane vertelde destijds dat wanneer het product in het land van bestemming vrij verkrijgbaar is dat je het dan ook mee mag nemen. :scratch:
 
Ik denk dat ze juist willen weten wat er in een gesloten pot zit, het is een kleine moeite om die potten zelf te verzegelen.
 
mja vanille of cocos whey vielleicht, maar aarbei of chocola gaan ze niet moeilijk over doen
 
Brutez zei:
Je gaat op vakantie bro, laat de eiwitpot een keertje staan..
Ik neem hem ook gewoon mee, ginder lekker vreten alles wat vast en los zit en de eiwitpoeder verzekert je dat je eiwitinname gewoon lekker hoog blijft. Vind het zo dom nog niet om zo'n pot mee te nemen.

Ontopic: ik heb geen ervaring wat vliegveld-douane en die dingen in Spanje betreft, ga meestal met de bus en dat vormt absoluut geen probleem.
 
Neem een met water gevulde shakebeker mee. 2 grote scopes poeder erbij voor de ogen van de douane. even schudden. En achterover gieten. Hij snapt dan wel dat je niet effe 50 gram coke achterover giet. En idd, met een chocoladesmaakje zal het wel meevallen.
 
Ik doe het altijd, gewoon doen. :)
 
Back
Naar boven