AndroidHealthClinic

Eiwitreep van de Lidl, jullie mening? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Memosh

Novice
Lid geworden
19 aug 2020
Berichten
12
Waardering
3
Lengte
1m81
Is iemand bekend met deze eiwit repen van de Lidl? Wat vinden jullie hier van?

De voedingswaarden zien er ook niet slecht uit.

In elk geval ben ik blij dat het geen Acesulfaam-K of Aspartaam als zoetstof bevat.
 

Bijlagen

  • 20200819_163546.jpg
    20200819_163546.jpg
    122,9 KB · Weergaven: 1.957
  • 20200819_163445.jpg
    20200819_163445.jpg
    233,7 KB · Weergaven: 1.768
  • 20200819_163408.jpg
    20200819_163408.jpg
    149,4 KB · Weergaven: 1.971
Sinds ik die dingen eet groeit er een uitstulpsel aan de zijkant van mijn hoofd... mij maakt het niet uit want gainz maar als je dat niet chill vindt zou ik ermee uitkijken
 
Ziet er niet slecht uit. Ik ga ze eens proberen. Als ze voor een Lidl prijsje gaan dan scheet me dat een hoop centen tov barbells oid
 
Sinds ik die dingen eet groeit er een uitstulpsel aan de zijkant van mijn hoofd... mij maakt het niet uit want gainz maar als je dat niet chill vindt zou ik ermee uitkijken

Is dit de gemiddelde IQ van BB.nl? Ik hoop van niet.
 
Ziet er niet slecht uit. Ik ga ze eens proberen. Als ze voor een Lidl prijsje gaan dan scheet me dat een hoop centen tov barbells oid

Ze zijn inderdaad niet duur, €0,99 per reep 👍🏻
 
Is dit de gemiddelde IQ van BB.nl? Ik hoop van niet.
Buiten dat er gelachen mag worden en getrolld wordt is het antwoord vaak ook een reflectie van de vraag.

Over het algemeen wordt aan mensen met gevoel voor humor een hoger IQ toegeschreven, misschien snap je de grap niet?
 
  • Haha
Waarderingen: anja
Buiten dat er gelachen mag worden en getrolld wordt is het antwoord vaak ook een reflectie van de vraag.

Over het algemeen wordt aan mensen met gevoel voor humor een hoger IQ toegeschreven, misschien snap je de grap niet?

Oké maar is dit een trol groep dan? Ik hoop hier serieus knowledge te vergaren.
 
War is er mis met de vraag?
Wat is je vraag dan? Wat we ervan vinden? Waarom vind jij dat belangrijk? Vind jij het opeens niet meer lekker als wij het niets vinden?
Om antwoord op je vraag te geven; nee, n.v.t.

Graag gedaan.
 
Wat is je vraag dan? Wat we ervan vinden? Waarom vind jij dat belangrijk? Vind jij het opeens niet meer lekker als wij het niets vinden?
Om antwoord op je vraag te geven; nee, n.v.t.

Graag gedaan.

Wat voedingswaarden betreft vind ik het oké, ik vroeg mij af wat jullie van de ingrediëntenlijst vinden, of het troep is of niet. Heb je het nu begrepen, slet?
 
Wat voedingswaarden betreft vind ik het oké, ik vroeg mij af wat jullie van de ingrediëntenlijst vinden, of het troep is of niet. Heb je het nu begrepen, slet?
Ik vind het redelijk clean. Veel eiwit bronnen soja, melkfracties. Beetje palmvet en chocolade met maltitol ipv suiker. Niet heel veel mis mee wat mij betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven