XXL Nutrition

Eiwitrijk broodbeleg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als jij relatief veel te veel geld wil betalen voor wat goedkope suikers die ze in lage kwaliteit kiprommel stoppen... -> prima! :thumbup:

Het gaat erom of me maag vult en het lekker smaakt, :thumbs:
 
Als jij relatief veel te veel geld wil betalen voor wat goedkope suikers die ze in lage kwaliteit kiprommel stoppen... -> prima! :thumbup:

Wie zegt dat ik dat doe? Ik zeg alleen dat het echt niet zo slecht is voor je lichaam.
Kijk naar de 'normale' bevolking wat die dagelijks naar binnen gooit -> friet/pizza/ijs/snoep.

Als je dan als BB'r nu en dan zo'n pakje opeet dan zal dat vast wel meevallen hoor ;)
 
Wie zegt dat ik dat doe? Ik zeg alleen dat het echt niet zo slecht is voor je lichaam.
Kijk naar de 'normale' bevolking wat die dagelijks naar binnen gooit -> friet/pizza/ijs/snoep.

Als je dan als BB'r nu en dan zo'n pakje opeet dan zal dat vast wel meevallen hoor ;)

Tuurlijk maar in principe is het zo dat elke maaltijd moet bijdragen tot je doel en een zakje chips zal dat niet echt doen vrees ik :D
 
Tuurlijk maar in principe is het zo dat elke maaltijd moet bijdragen tot je doel en een zakje chips zal dat niet echt doen vrees ik :D

Ja je hebt gelijk, maar elke BB'r cheat wel eens. Dus dan vind ik een pakje kipfilet met wat zout/suikers en e-nummers nou niet echt slecht voor je.

Kip van de slager of kip van de super.. Het is beide volgespoten/gemest met rotzooi/chemicaliën.

De laatste tijd is toch ALLES slecht voor je.
 
Het gaat hier echter over een strak voedingsschema en dagelijks broodbeleg, niet over cheat.
 
en al je al moet cheaten met het broodbeleg waar je relatief veel van eet t.o.v een cheatmeal, hoe zou je cheat dan zijn als je echt iets eet waar je niets aan hebt?
 
Volgens mij breng ik jullie in verwarring..???:o

Ik bedoelde te zeggen dat een pakje kipfilet niet erg is.

Iedereen cheat wel eens(lees: pizza/patat) en dat zou dan ook niet mogen?

Pakje kipfilet versta ik niet onder cheaten.

Mensen overdrijven alleen heel erg hier.. over wat nou gezond of ongezond is..


Natuurlijk kan je beter verse kipfilet halen, maar als dat geen optie is dan vind ik een pakje kipfilet van de aldi echt niet ongezond ofzo.
 
Eens in de zoveel tijd niet nee, maar elke dag?

Ik heb het nog wel eens gedaan toen ik geen beschikking over een keuken had, maar vond het geen gezond idee.
 
Mensen overdrijven alleen heel erg hier.. over wat nou gezond of ongezond is..

Iedereen is hier rete hardcore man ! Vreten alleen rijst & beesten wat ze zelf kweken !
En dan nog rauw ook !
 
Volgens mij breng ik jullie in verwarring..???:o

Ik bedoelde te zeggen dat een pakje kipfilet niet erg is.

Iedereen cheat wel eens(lees: pizza/patat) en dat zou dan ook niet mogen?

Pakje kipfilet versta ik niet onder cheaten.

Mensen overdrijven alleen heel erg hier.. over wat nou gezond of ongezond is..


Natuurlijk kan je beter verse kipfilet halen, maar als dat geen optie is dan vind ik een pakje kipfilet van de aldi echt niet ongezond ofzo.

Pakje kipfilet noem ik geen cheat é (ok, er zal wel zout ed aan toegevoegd zijn maar tegenwoordig zit in zo goed als alles bijgevoegde stoffen; ook zogezegde 'BIO' voeding)...

Bij mij is het zo dat ik enkel op zaterdag eens cheat (om de simpele reden dat we dan al eens buitenshuis gaan eten en het dus sowieso dan veel moeilijker is om echt clean te eten). Dan eet ik wel eens een goede steak friet ofzo :D
 
helaas... dan kan ik 'm nog niet weg doen
 
Snap niet dat mensen zo moeilijk gaan doen over wat toegevoegde suikers, zout of conserveermiddelen. Ja het is niet optimaal, maar niet iedereen zit hier in wedstrijdvoorbereiding of probeerd richting de 6% te cutten.
 
Snap niet dat mensen zo moeilijk gaan doen over wat toegevoegde suikers, zout of conserveermiddelen. Ja het is niet optimaal, maar niet iedereen zit hier in wedstrijdvoorbereiding of probeerd richting de 6% te cutten.

Waarom zou je het wel willen eten dan? Als het nu ontzetten veel lekkerder of goedkoper zou zijn...

Is geen moeilijk doen, maar als ik kipfilet koop, wil ik kip hebben en niet 80% kip, de rest zetmeel en andere troep.
Is per pakje (150g), toch al snel 30 gram troep (waar je echt niets aan hebt) per dag.
 
Lekkah boeiend. Pakje kip is sneller dan effe kip in de pan gooien. Ik heb ook niet altijd zin om kip te gaan bakken. Als ik vakantie heb is 't ander verhaal, maar goed voor school enzo is pakkie kip effe makkelijker.
 
kipfilet aldi:D 93% kipfilet:D en kost geen drol 79 cent voor 100 gram
 
varkenslever EKV: 21/2/5
Beetje zout en peper erop! Mmmmm...
 
Je kunt in een reformwinkel ook andere soorten pindakaas halen. Cashewnotenkaas hebben ze ook bij de AH! Iemand al mosterd genoemd?
 
Waarom zou je het wel willen eten dan? Als het nu ontzetten veel lekkerder of goedkoper zou zijn...

Is geen moeilijk doen, maar als ik kipfilet koop, wil ik kip hebben en niet 80% kip, de rest zetmeel en andere troep.
Is per pakje (150g), toch al snel 30 gram troep (waar je echt niets aan hebt) per dag.

kipfilet aldi:D 93% kipfilet:D en kost geen drol 79 cent voor 100 gram

Hier C1000 ook 92% kipfilet.

Dat beetje toegevoegde rommel vind ik maar muggenzifterij tenzij je in wedstrijdvoorbereiding zit ofzo.
Maar goed, ieder zijn ding laat maar zeggen :)
 
Back
Naar boven