AndroidHealthClinic

Eiwitrijke snacks

  • Topic starter Robin
  • Startdatum
  • Reacties 89
  • Weergaven 5K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

- kwark/skyr/proteïn pudding
- kipfilet beleg voor brood

Al wordt dat laatste ook vrij prijzig. Vandaag meer dan €3,- betaald voor 100 gram kipfilet beleg (Plus).
Lol 30 de kilo.

Kan je nog beter kipfilet kopen, bakken en dan zelf plakjes snijden.
 
crackers/wraps met gerookte zalm blijven het makkelijkste, eieren koken/bakken met timer, americain natuur wat kruiden wat saus eronder en in de micro, zelfs men rijst/aardappelen maak ik in de micro. Het enige waar ik bij blijf is men kip.

Pro tip: zakje rijst in de micro net genoeg onder water zetten en dan 10 minuten in micro op zo'n 750 watt en klaar. Hoef je geen potten vuil te maken. aardappelen (krieltjes of schijfjes) zijn meestal rond de 12-15 minuten gaar.
 
Ben ik de enige fatminded fuck die liever een maaltijd eet ipv snack?
Ik noem t vaak snack. Maar het zijn gewoon maaltijden. Alleen is het tijdstip het "snack" moment zeg maar.
 
Ben ik de enige fatminded fuck die liever een maaltijd eet ipv snack?
Ja maar in zijn context snap ik het. Als je 8 uur achter je pc zit ga je eten omdat je je 'verveeld', dan helpt een maaltijd niet.
 
Ja maar in zijn context snap ik het. Als je 8 uur achter je pc zit ga je eten omdat je je 'verveeld', dan helpt een maaltijd niet.
Als ik 8 uur achter een pc druk aan t werk ben verveel ik me echt niet.... eerder dat er dan geen tijd is (geen tijd maken) om te eten of eten te pakken....
 
Als ik 8 uur achter een pc druk aan t werk ben verveel ik me echt niet.... eerder dat er dan geen tijd is (geen tijd maken) om te eten of eten te pakken....
Hij blijkbaar wel, werkt dus niet hard genoeg :roflol:
 
Ja maar in zijn context snap ik het. Als je 8 uur achter je pc zit ga je eten omdat je je 'verveeld', dan helpt een maaltijd niet.

Dan komt het neer op discipline.

Als ik 8 uur achter een pc druk aan t werk ben verveel ik me echt niet.... eerder dat er dan geen tijd is (geen tijd maken) om te eten of eten te pakken....

Ook hierbij komt het neer op discipline.
 
Dan komt het neer op discipline.



Ook hierbij komt het neer op discipline.
Het gaat hier niet om discipline
Jullie snappen allemaal de vraag niet ???
Leer eens begrijpend lezen mensen
 
Denk dat het meer het verschil is tussen Nederland en België. We zullen elkaar nooit helemaal 100% begrijpen.
 
Denk dat het meer het verschil is tussen Nederland en België. We zullen elkaar nooit helemaal 100% begrijpen.
Want, ik Belgie moet je apart voor een ruggegraat betalen? :trollface:
 
  • Like
Waarderingen: HB89
Ik ben momenteel druiven aan het eten terwijl ik programmeer. Is dat zo raar dan?
Gewoon om wat te eten net zoals gamers een zak chips zouden eten tijdens hun game. Gewoon ff een snack.

Doe eens niet zo moeilijk rare hollanders
 
Ik ben momenteel druiven aan het eten terwijl ik programmeer. Is dat zo raar dan?
Gewoon om wat te eten net zoals gamers een zak chips zouden eten tijdens hun game. Gewoon ff een snack.

Doe eens niet zo moeilijk rare hollanders
Echt man :roflol:
Komt er eentje aanwaaien met z'n discipline, totaal niets met de context te maken
 
Ik ben momenteel druiven aan het eten terwijl ik programmeer. Is dat zo raar dan?
Gewoon om wat te eten net zoals gamers een zak chips zouden eten tijdens hun game. Gewoon ff een snack.

Doe eens niet zo moeilijk rare hollanders
Chips eten tijdens het gamen is kut. Hele muis/toetsenbord of controller meteen vettig en vies.
 
Als je zo rekent zou je ook nooit uit eten moeten gaan. :p
Daarom eet ik zelden biefstuk als ik uiteten ga. Te duur en ik maak het zelf beter.


Maar bij uiteten gaan heb je natuurlijk de service, geen afwas, je word bedient. Niet echt vergelijkbaar natuurlijk ;).

Ja ok, de kip is al voor je gegaard en gesneden, maar 4x zo duur is uit verhouding tbh. Is de kip nog vaak droog ook.
 
Maar bij uiteten gaan heb je natuurlijk de service, geen afwas, je word bedient. Niet echt vergelijkbaar natuurlijk ;).
Nog niet zo heel lang geleden was dit de definitie van een kostwinnergezin. :D

Ik overweeg ook ommaar kiprollade, hele diepvrieskip of dijfilet te gaan bereiden voor op brood.
 
Back
Naar boven