AndroidHealthClinic

Eiwitscheten bij bulken of cutten

Bezoekers in dit topic

bart7373779

Novice
Lid geworden
10 jan 2022
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
beste,

ik probeer te bulken maar vind dat nog lastig. Wel heb ik eiwitscheten. Is dat een bevestiging dat ik voldoende bulk? Of kun je ook eiwit scheten krijgen bij het cutten?

groet
 
Ik kan altijd scheten laten.
 
beste,

ik probeer te bulken maar vind dat nog lastig. Wel heb ik eiwitscheten. Is dat een bevestiging dat ik voldoende bulk? Of kun je ook eiwit scheten krijgen bij het cutten?

groet
Meestal een gevolg van verandering in je eetpatroon. Geef het een paar weekjes.
Wat vind je lastig aan bulken? Wil je rustig aan bulken (clean bulk) of snel met wat extra vet aanzet (dirty bulk)?
 
Wacht maar tot je gaat cutten en je constant groente/volume eet, voornamelijk die wok groente die veelal bestaat uit prei…
 
Ik moet ongeveer 3500 kcal eten dus ik ging een keer alles bij houden tijdens mijn bulk. kwam ik uit op 2500 kcal. Toen kwam ik er wel achter dat ik mischien ongewild in de cut zat.
 
Ik moet ongeveer 3500 kcal eten dus ik ging een keer alles bij houden tijdens mijn bulk. kwam ik uit op 2500 kcal. Toen kwam ik er wel achter dat ik mischien ongewild in de cut zat.
Meten = weten
 
Zegt meer over de vertering dan over de hoeveelheid eiwitten. Als je veel zuivel neemt of weinig vezels, is de kans groot dat dat een rol speelt
 
Hoeveel scheten laat je op een dag?
 
Mijn scheten bestaan uit een combinatie van eiwit/zoetstof/zuivel en veeeel vezels. Geloof me, deze combi is dodelijk:burns:
 
Sinds ik van whey ben overgeschakeld naar eiwitmix laat ik inplaats eiwit scheten nu 5kg eiwit drollen.
 
Je bent dus waarschijnlijk OF gevoelig voor iets in je voeding OF je lichaam moet wennen aan de 'nieuwe' voeding.
Scheten horen er nu eenmaal bij voor de meesten
 
Bij mijn laatste maag/darm onderzoek zei de dokter doodleuk:
"je hebt wel veel last van flatulentie hé? Maarja, je eet veel proteïne. Dat zegt het zelf: prot-eïne" :roflol:
 
Back
Naar boven