Fitness Seller

Eiwitshake met water?

Bezoekers in dit topic

JB1994

Novice
Lid geworden
7 sep 2022
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
90kg
Beste sporters,

Je ziet natuurlijk de supermarkten tegenwoordig vol staan met eiwitdrankjes, de meeste smaken waarschijnlijk anders dan thuis omdat de melk erg wordt verhit, zodat de bacteriën doodgaan en het drankje langer houdbaar blijft.

Mijn voorkeur gaat thuis meestal naar een flesje water met een schepje aardbei eiwitpoeder, maar heb je dit ook in de supermarkten of online kant en klaar? Zo nee, waarom niet?

Uiteraard heb ik genoeg potten thuis, maar vroeg het me toch af, mocht ik een keer ergens anders zijn :).

Ik ben nog een beginner dus vandaar de vraag!

Groet!
 
Neem gewoon een shake beker mee met schep poeder er in. als je gaat drinken gooi je er water bij en shaken maar :shake:
 
Beste sporters,

Je ziet natuurlijk de supermarkten tegenwoordig vol staan met eiwitdrankjes, de meeste smaken waarschijnlijk anders dan thuis omdat de melk erg wordt verhit, zodat de bacteriën doodgaan en het drankje langer houdbaar blijft.

Mijn voorkeur gaat thuis meestal naar een flesje water met een schepje aardbei eiwitpoeder, maar heb je dit ook in de supermarkten of online kant en klaar? Zo nee, waarom niet?

Uiteraard heb ik genoeg potten thuis, maar vroeg het me toch af, mocht ik een keer ergens anders zijn :).

Ik ben nog een beginner dus vandaar de vraag!

Groet!
Zo 'puur' niet, er zit dan nog wat andere troep bij. Meestal zijn de kant en klare shakes dikker en van melkeiwit (en op basis van melk), niet whey! In verhouding erg prijzig, maar kan wel eens makkelijk zijn en je kunt smaakjes proberen.
 
Heb je google al geprobeerd?
 
Of je eet gewoon even iets anders ipv een shake.
 
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik heb er erg veel aan :)!
 
Back
Naar boven