MuscleMeat

Eiwitshake tegen de honger

Bezoekers in dit topic

Coolen

Novice
Lid geworden
28 jun 2019
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
96kg
Vetpercentage
22%
Ik ben vanavond aan het lezen geweest over het gebruik van eitwitshakes.

Ik zou heel graag een eitwitshake willen hebben die het hongergevoel in de nacht wegneemt.
Het gebeurt regelmatig dat ik tot diep in de avond door werk. En door de honger die ik dan heb eet vaak ongezonde dingen, omdat die gewoon snel klaar zijn.

Wat ik heb kunnen lezen is dat voor mij de Wei eiwit concentraat, de beste keus zal zijn.
Beste smaak, gemak en resultaat.
Zijn jullie het hier mee eens?

Alleen gebruiken niet alle webwinkels deze term, dus is het nog wel even een zoektocht wat ik dan uiteindelijk moet nemen en welke ik lekker ga vinden.
Ik was eerder deze week uitgekomen een bedrijf bulk powders, maar deze konden mijn bestelling niet verwerken en hebben vervolgens de prijzen behoorlijk verhoogd.

Ik lees op dit forum veel over XXL nutritian, zou dit voor mij ook een goede oplossing kunnen zijn?
 
Een eiwitshake geeft mij niet lang een verzadigd gevoel. Ik zou eerder kiezen voor kwark of gewoon een late maaltijd met vlees en groente.
 
Een eiwitshake geeft mij niet lang een verzadigd gevoel. Ik zou eerder kiezen voor kwark of gewoon een late maaltijd met vlees en groente.

Inderdaad. Eet maar eens 5 of 6 hele eieren voor het slapen gaan. Ben je aardig vol van.
 
Steks
Ik heb dit wel geprobeerd, maar het gemak wint het van de wil.

Spambod
Ik denk niet dat ik dat volhou. Het is ook niet zozeer voor het slapen gaan, maar meer als ik om 2 uur besluit nog een paar uurtjes door te werken en ik dus niet wil grijpen naar chips oid.
 
Gooi lijnzaad en/of havermout door je shake
 
Heb ik ook aangegeven, maar kennelijk is een shake nog makkelijker.
 
@Stecks, nee ik doelde meer op de late maaltijd, kwark en yoghurt eet ik wel af en toe.

Ik kreeg van de diverse websites het idee dat de eiwitshakes een enorm voldaan gevoel zouden geven, maar als ik jullie berichten zo lees valt dat dus heel erg mee.
Ik heb tot nu toe nog nooit zo een shake geprobeerd, ik hoop snel zelf ervaring op te doen als mijn bestelling in huis is.
 
Als je echt voor een shake wilt gaan, meng er dan nog wat doorheen. Zoals hierboven al gezegd werd, bijvoorbeeld lijnzaad of chia zaad.
Wat misschien ook wel kan helpen is dat Glucomannan poeder. Dit zorgt er voor dat je een voller gevoel krijgt, omdat het flink uitzet in je maag. Normaal gesproken nemen ze dat als ze willen afvallen en kleinere porties moeten eten maar in jouw geval werkt het ook.
 
Nou een bak magere kwark van 500gram doet meestal wel het kunstje om me weer even vol te laten voelen!
 
Als je je perse wilt beperken tot een eiwitshake zou ik kiezen voor een caseine shake of Delicious Protein Milkshake van XXL Nutrition. Die worden heel erg dik qua structuur en je voelt jezelf daarna zo vol en smerig dat je idd waarschijnlijk geen honger meer hebt.
 
Lol, "als ik om 2 uur besluit om een paar uurtjes door te werken...." Ik zou dat eerst eens oplossen.
 
caseine eiwit shake met wat oats misschien?
 
caseine eiwit shake met wat oats misschien?
Heeft caseine buiten het feit dat het langzamer wordt opgenomen, ook de werking dat het je langere tijd verzadigt?
 
Back
Naar boven