Fitness Seller

Eiwitshake/whey etc

Bezoekers in dit topic

Wesleymen

Novice
Lid geworden
20 jan 2011
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
70kg
Weten jullie waar ik Whey shakes enz kan kopen?

Is het ook mogelijk om het in een winkel te kopen zo ja welke winkel ?, of alleen online via internet ?
 
Is het ook in een winkel te koop ?

Of alleen via internet ?
 
B&F shop is goedkoop en heeft prima spul, als je besteld heb je het de dag er na in huis.

Het al best te koop zijn in winkels maar ik heb geen idee bij welke, ik bestel het via B&F en de rest haal ik bij de sportschool.
 
Hmm, Ja ik zit een beetje te kijken of ik het namelijk in een winkel kan vinden, aangezien ik zelf niet via internet kan bestellen.
 
Meestal als ik in Nederland zit kom ik om de 2 winkels een winkel tegen die alle soorten supplementen verkoopt..

Internet is wel goedkoper maar als je niet weet of winkels die ook verkopen moet je wel in een grot leven.
 
Noem is een paar namen van die winkels ?
 
de tuinen ofzoiets heb ik al vaker gehoord hier op het forum voor de rest zie ik ze ook veel in apothekers/ er dichtbij..
 
inderdaad, "de tuinen" hebben vaak wel wat, en een reformhouse hebben soms ook wel een schap met wat eiwit / proteine shakes en dergelijke.

Ik kocht ook altijd in de winkels, maar nu met wat ervaring bij verschillende internetsites (bodyenfitshop.nl, sportvoeding.nl, xxlnutrition.nl) bestel ik meer via internet. Meer keuze, vaak ook hebben ze tips en advies, en binnen 2 a 3 dagen in huis.

Ik ga niet zo gauw meer naar een winkel ervoor nu... Viel me telkens tegen wat hun je voor advies kunnen geven, vrijwel niks, ze weten een beetje wat het spul doet, maar niet wat bij je trainingstijl past...

Maar volgens mij hebben de grotere sportzaken ook wel het e.e.a. in huis en die hebben vaak ook wel iemand in huis die er wat verstand van heeft.

succes.
 
Ik zat eens te kijken op www.detuinen.nl

Wat is dan het beste om te nemen en waarom ?

het is duur en het is echt slechte kwaliteit, alleen mensen die niet mogen bestellen via internet kopen daar. Ik heb nu ook gewoon besteld via internet, werd bezorg thuis en me mammie deed er niet moeilijk over. Gewoon op een van de geplaatste links kopen, bodyenfit of xxlnutriton.
Goedkoper en veel betere kwaliteit.
 
Bestel bij een van de boardsponsors, denk dat je de whey delicious wel zult waarderen van XXL Nutrition.
 
Lol, zie je niet van die banners van supp-shops als je op DBB zit? :rolleyes:
 
de tuinen ofzoiets heb ik al vaker gehoord hier op het forum voor de rest zie ik ze ook veel in apothekers/ er dichtbij..
Dat is echt reteduur daar. Donderdag was ik er ff, 2 kg whey is daar 79 euro ofzo. Wat een pipo's.
 
Je kan toch gewoon bij bodyenfit gaan kopen, hebben ook gewone winkels hoor.
Hierzo:
Bodyenfitshop.nl
Internet en distributiecentrum aan de Kuper 12 te Heerenveen

Body & Fitshop Zwolle
Onze winkel aan de Thorbeckegracht 38 te Zwolle

Body & Fitshop Amersfoort
Onze winkel aan de Zuidsingel 69 te Amersfoort

Kan je allemaal gewoon binnenlopen en je whey kopen, zelfde prijs als op de website.
 
Back
Naar boven