Fitness Seller

Eiwitshake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dry

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2007
Berichten
29
Waardering
0
Na mijn Kracht training nam ik vroeger altijd Bsn Cellmass en toen wachte ik ff tot ik een eiwitshake erbij nam en toen begon ik aan mijn cardio maar nu is mijn pot bijna op en heb ik Nos Ether besteld maar daar moet je 15 min wachte voor je iets moogt innemen nu is mijn vraag waar moet ik nu die eiwitshake plaatsen? Want als ik 15 min moet wachten heb ik niet meer tijd voor mijn cardio fatsoenlijk uit te voeren. En het gebruik van de eiwitshake is omdat ik na mijn training nog een uur op de bus moet zitten voor ik iets kan eten..
 
Laatst bewerkt:
typ je verhaal eens opnieuw...in het abn
 
Begrijp je het nu?
 
heb je ook nog een Enter op je keyboard?
 
ja zou ik deze shake nemen na mijn cardio nu omdat ik nog een uur moet wachten voor ik iets kan eten of zou ik gwn geen shake nemen?
 
Ja gewoon als je in de bus zit of op staat te wachten.
edit; gewoon na de cardio :P
 
ok maar mijn cardio is dan niets voor niets geweest he?
 
Neem eerst maar eens 4-6 weken helemaal geen creatine..
 
ma ben al 2 weken gestopt met no xplode en cellmass he ma kwil na volgende week opnieuw beginne met crea
 
Moet je zelf weten, maar aangeraden wordt om tussen twee periodes van creatinegebruik altijd 4-6 weken geen creatine te gebruiken om zo je creatinepeil in je lichaam te laten dalen.. Als je zo kort erna weer begint heeft het straks geen effect meer, dat wil je toch ook niet lijkt me?
 
dus 3 weken is niet genoeg?
 
Ik zou er nog 2 weekjes bijpakken en dan weer beginnen.
 
Nee gwn mdat ik is een personal trainer had hore zegge dat ge na u cardio zkr nie veel eiwitten moogt innemen omdat dan u leven da als vet zou opslagen ofzoiets..
 
Als ik nog is 2 weken moet wachten kan ik dan nog altijd gaan fitnesse ma zonder supplementen? of gwn complete rust?
 
Gewoon trainen, anders zou je nooit meer kunnen trainen als je geen creatine neemt.. :P
Neem wel om de 8-10 weken trainen een weekje volledige rust.
 
Back
Naar boven