XXL Nutrition

eiwitshake

Bezoekers in dit topic

peterr

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
3
Waardering
0
Effe vraagje als ik 's ochtens mijn shake klaar maakt en ik drink hem op bij mijn ochtend pauze en de andere helft bij mijn middag pauze kan dit of niet ik weet niet of het "goed "blijft
ik wil dit eigenlijk doen omdat ik weinig tijd heb in mijn pauze

mvg
peter
 
Ik maak bij mijn ontbijt een shake die ik meteen opdrink en maak dan een nieuwe die ik meeneem naar mijn werk en pas rond 14:00 uur opdrink. werkt perfect. Nog nooit ziek geweest. Hij staat op mijn werk in de koelkast of als ik naar klanten moet ligt hij gewoon in de auto of als het warmer is in de koelbox.
 
Als ik mijn shake met melk maak (Performance RX), en dan laat staan heb ik op gegeven moment kwark.... dan kan je je mes en vork erbij pakken! :D Maar met water heb ik geen idee.....
 
Met water moet het geen probleem zijn. Ook met melk betwijfel ik of het zo snel bederft, vind het alleen niet meer lekker zo lauw. Ik ben er nog nooit aan de schijt van geraakt in ieder geval. Zorg wel dat je beker goed schoon is.
 
Waarom dan niet poeder in de beker, flesje water mee en ter plekke effe mixen, schudden en klaar?? Doe ik altijd, met casseine nog wel iets van klonten, maar gewoon doorkloeken en op..
 
Ja, het is onderdaad beter om het gescheiden mee te nemen. Het kan iets oxideren waardoor de opname gewoon wat minder wordt. Maar als het niet anders kan...beter zo dan niks!
 
Back
Naar boven