AndroidHealthClinic

Eiwitshakes: 1 eiwit soort per shake of een mix? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de7erv

Novice
Lid geworden
12 jan 2013
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
79kg
Hallo jongens,

Ik heb een vraag over eiwitshakes. Het is weer de tijd om een nieuwe batch in te slagen maar ik vroeg mij nu af.
Kan ik best afzonderlijke producten kopen met verschillende eiwit soorten OF kan ik gewoon een mix shake kopen van alles?

Is er sprake van kwaliteitsverlies?


Alvast bedankt!
 
Wat is het doel van je shake? En tijdstip?

De verschillende soorten worden vaak op verschillende momenten genomen. Bijvoorbeeld post workout, voor het slapen, etc. Maar er zijn ook mixen met z.g. "all day" shakes.
 
Inderdaad, ik weet dat er mix varianten bestaat maar is er dan sprake van kwaliteitsverlies met zoveel eitwit soorten samen?
 
Mijn advies: niet blind staren op eiwit supplementen. Haal je eiwitten uit voeding (2 gram/KG lichaamsgewicht). Red je dit niet door omstandigheden, neem dat een shake als aanvulling om je target te halen.
 
Door tijdsgebrek zal ik nooit mijn nodige eiwitten uit voeding kunnen halen dus heb ik wel een shake nodig :)

Ik vroeg mij af of ik alles apart moeten bestellen of een all-in-1-eiwit shake kwalitatief ook goed is.
 
Koop je het bij een betrouwbare leverancier, dan zit het met de kwaliteit wel goed.
 
Door tijdsgebrek zal ik nooit mijn nodige eiwitten uit voeding kunnen halen dus heb ik wel een shake nodig :)

Ik vroeg mij af of ik alles apart moeten bestellen of een all-in-1-eiwit shake kwalitatief ook goed is.

Behalve als je 175kg bent is dit onzin..

0.5liter melk. 500 gram vlees en 4 eieren en je zit al op 150 eiwitten
 
Ik koop wat in de aanbieding is :) gewone whey of ne mix.
 
De laatste paar jaren gebruik ik een blend, ik zie niet waarom dit niet kwaliteitsvol zou zijn.
 
Door tijdsgebrek zal ik nooit mijn nodige eiwitten uit voeding kunnen halen dus heb ik wel een shake nodig :)

Ik vroeg mij af of ik alles apart moeten bestellen of een all-in-1-eiwit shake kwalitatief ook goed is.
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Door tijdsgebrek zal ik nooit mijn nodige eiwitten uit voeding kunnen halen dus heb ik wel een shake nodig :)

Ik vroeg mij af of ik alles apart moeten bestellen of een all-in-1-eiwit shake kwalitatief ook goed is.

Je kan ook verschillende items in 1 keer bestellen. Moet niet allemaal apart :D
 
Door tijdsgebrek zal ik nooit mijn nodige eiwitten uit voeding kunnen halen dus heb ik wel een shake nodig :)

Ik vroeg mij af of ik alles apart moeten bestellen of een all-in-1-eiwit shake kwalitatief ook goed is.
Je hebt geen tijd om te eten?:eek:
 
Door tijdsgebrek zal ik nooit mijn nodige eiwitten uit voeding kunnen halen dus heb ik wel een shake nodig :)

Ik vroeg mij af of ik alles apart moeten bestellen of een all-in-1-eiwit shake kwalitatief ook goed is.

waarom niet allebei? dan heb je vanalles wat
 
Een combinatie van whey en casein is het meeste effectief
 
Nou wel een verschil in gains, heb daar pas nog een onderzoek over gelezen.

Zal nogal veel geven bij recreatief sporters of ze een mix nemen of een gewone whey shake.

Iemand die 30 gr whey neemt per dag of iemand die 30 gr mix neemt. Wat gaat dit aan verschil geven op 1 jaar tijd. Wrs niet eens meetbaar.
 
Back
Naar boven