AndroidHealthClinic

Eiwitshakes slecht voor je gezondheid?

Bezoekers in dit topic

Rasz

Novice
Lid geworden
23 jul 2016
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
65kg
Ik doe nu al een tijdje aan voetbal en wil graag aankomen. Ik ben 1.85 m en weeg 65 kilo. Nu gebruik ik 3 maal daags een whey proteine shake en lees veel berichten dat te veel eiwitten slecht voor de gezondheid kunnen zijn. Ik train 2 uur per dag en neem 's ochtends bij het opstaan een shake, 30 min voor de training en één na de training. Iemand die weet of dit mij zal helpen om aan te komen en of het nou echt slecht is voor je gezondheid om zo veel shakes te nemen? Of zou ik er niet 1 of 2 per dag moeten drinken? En heeft iemand nog tips om aan te komen bij iemand die veel conditie training doet?

PS: Waarom ik dit op een bodybuilding forum vraag is omdat bodybuilders zo veel met het menselijk lichaam bezig zijn en er veel verstand van hebben.
 
Gewoon meer eten man.
65 kilo op 1.85 is niet veel. Beetje extra kcal erin gooien!
Ga je ook naar de sportschool? Want van alleen voetbal krijg je niet echt meer spieren.
 
is kip dan ook slecht?Zijn ook eiwitten.

En waarom 3 shakes per dag? En in een sport als voetbal zeker niet nodig. Zelf in bodybuilding niet nodig voor de meeste mensen om er 3 per dag te drinken.

Meer eten als je wil aankomen.
 
Gewoon meer eten man.
65 kilo op 1.85 is niet veel. Beetje extra kcal erin gooien!
Ga je ook naar de sportschool? Want van alleen voetbal krijg je niet echt meer spieren.

Ja 2 keer per week. Ik heb zelfs nog minder gewogen, maar het is als of ik nu helemaal niet meer aankom.
 
Ja 2 keer per week. Ik heb zelfs nog minder gewogen, maar het is als of ik nu helemaal niet meer aankom.

Meer eten dus. Ik zou je onderhoud berekenen en dan een dieet op stellen ipv wat te gokken.
 
is kip dan ook slecht?Zijn ook eiwitten.

En waarom 3 shakes per dag? En in een sport als voetbal zeker niet nodig. Zelf in bodybuilding niet nodig voor de meeste mensen om er 3 per dag te drinken.

Meer eten als je wil aankomen.

Ik eet echt genoeg, geloof me maar. Nu heb ik ook gehoord over weightgainers maar hoe goed is dat voor je en zou dat mij misschien helpen?
 
Ik eet echt genoeg, geloof me maar. Nu heb ik ook gehoord over weightgainers maar hoe goed is dat voor je en zou dat mij misschien helpen?

Neen je eet niet genoeg,geloof me!!!! Anders zou je bijkomen.
 
En waarom 3 shakes per dag? En in een sport als voetbal zeker niet nodig. Zelf in bodybuilding niet nodig voor de meeste mensen om er 3 per dag te drinken.
Ik neem whey ook puur als smaakaddittief. Krijg al meer dan genoeg proteine binnen met mn voeding :p
 
Idd wat johny zegt je eet niet genoeg.
Als ik 20 kilo onder me lengte zou wegen zou ik gewoon ff alles naar binnen proppen.
Probeer eens wat havermout met honing door je shakes te doen! Erg lekker en makkelijke kcal.

Je kan idd ook gewoon onderhoud uitrekenen en een lekker schema bouwen.
Je denkt nu dat je veel eet maar waarschijnlijk eet je veel te weinig
 
Ik neem whey ook puur als smaakaddittief. Krijg al meer dan genoeg proteine binnen met mn voeding :p

TS neemt drie shakes en komt niet aan. Kan hij mss beter wat meer eten.
 
Idd wat johny zegt je eet niet genoeg.
Als ik 20 kilo onder me lengte zou wegen zou ik gewoon ff alles naar binnen proppen.
Probeer eens wat havermout met honing door je shakes te doen! Erg lekker en makkelijke kcal.

Je kan idd ook gewoon onderhoud uitrekenen en een lekker schema bouwen.
Je denkt nu dat je veel eet maar waarschijnlijk eet je veel te weinig

Zonder schema zit hij maar wat te gokken. Vandaag mss 500 kcal onder behoefte morgen mss 100 er boven.....
 
Altijd opnieuw mensen die niet aankomen en zo ongelofelijk veel!! eten :duh:
 
Ik eet echt genoeg, geloof me maar. Nu heb ik ook gehoord over weightgainers maar hoe goed is dat voor je en zou dat mij misschien helpen?

Als je niet aankomt eet je niet genoeg! Klinkt simpel he? En dat is het ook!

ETEN ETEN ETEN
 
Als je niet aankomt eet je niet genoeg! Klinkt simpel he? En dat is het ook!

ETEN ETEN ETEN

Hoeveel calorieën zoude het er dan moeten zijn? Ik doe veel aan conditie training.
 
Begin maar met 3000
 
Hoeveel calorieën zoude het er dan moeten zijn? Ik doe veel aan conditie training.

Zal je moeten berekenen.

En hoe kan jij weten dat je genoeg eet als nog eens niet weet hoeveel kcal je binnen moet krijgen?
 
Je caloriebehoefte voor de ruststofwisseling (BMR) is: 1732 kcal

Je totale caloriebehoefte per dag is: 2988 kcal

Dus nu maak je een voedingsschema van +-3500kcal. Succes.
 
Back
Naar boven