AndroidHealthClinic

Eiwitshakes van de Action?

Bezoekers in dit topic

Lijkt mij niks. Waarschijnlijk inferieure kwaliteit en veel kh (suikers). Ook iemand die een kleine beurs heeft, kan zijn geld imo beter in voeding steken.
 
Calorieën: 181
Eiwit: 33 gram
Koolhydraten: 10 gram
Vet: 1 gram

Je kunt er vanuit gaan dat die koolhydraten suikers zijn.
Verder wel prima als je dat niks uitmaakt, alleen de kwaliteit van de eiwitten zullen ook niet heel goed zijn, maar ikzelf kijk daar niet zo naar.
 
Lijkt mij niks. Waarschijnlijk inferieure kwaliteit en veel kh (suikers). Ook iemand die een kleine beurs heeft, kan zijn geld imo beter in voeding steken.

Kleine beurs, voeding.
Mooi gezegd.
 
Just try it ;P
 
Ik neem ze wel eens en vind ze goed te doen :) Vooral voor de prijs.
 
Tel die KH van je halfvolle melk erbij en je komt aan ook aan meer dan 10 gr. carbs met je whey perfection shake. Benieuwd of er onderzoeken zijn gedaan naar de kwaliteit van de protein. Morgen sowieso eentje gaan halen tijdens mijn pauze.. Wie niet waagt, wie niet wint.
 
Tel die KH van je halfvolle melk erbij en je komt aan ook aan meer dan 10 gr. carbs met je whey perfection shake. Benieuwd of er onderzoeken zijn gedaan naar de kwaliteit van de protein. Morgen sowieso eentje gaan halen tijdens mijn pauze.. Wie niet waagt, wie niet wint.

Weer niet als je het drinkt met een isolaat en water. Ben je goedkoper uit, is kwalitatief (veel) beter eiwit en waarschijnlijk nog lekkerder ook.
 
Shake (choco) was erg lekker! Smaakte naar volle chocomelk en was lekker dik.
Kan niet zeggen dat tie veel minder was dan een perfection/isolaat shakie..
Ook nog cacao nibs meegenomen meteen. Lagen veel zogenaamde 'superfoods' tegen scherpe prijsjes.
Ook nog een maaltijd/protein reep waar ik mijzelf morgen eens mee ga verwennen
Veel mooiere prijzen dan bij de drogist in ieder geval, ga eens kijken.
 
Ze smaken in ieder geval niet verkeerd..
 
Net zoals (motor) olie.... veel komt uit hetzelfde vat. Is er in Belbabwé een Action ?
 
Is dit alleen in belgie of ook in nederland? Want bij ons heb je 2 actions maar echt nog nooit zon producten gezien..
 
Niet bekend met deze shake.
Heb ze zelf ook nog niet gezien bij ons in de Action om de hoek...
Zoals Bain al zegt , kan je dit best vervangen door gewone voeding. (kost minder dan kippetje kopen "uiteindelijk")
 
In Nederland, zowel in Sittard als Geleen heb ik ze hier zien liggen. :-)
 
Hier liggen ze ook in de schappen. Naast de afslank shakes. Maar zijn wel vaak eenmalige partijen. Daarom dat je ze ook niet in alle filialen hoeft te zien.
 
Ik denk niet dat ik het zelf zou kopen.
 
Heb net choco en aardbei gekocht en laatst genoemd meteen opgedronken, is echt lekkere shakie en hij was zelfs nog lauw haha, morgen de choco proberen en dan lekker koud.

Wel fijn voor als je geen zin hebt of tijd om een shake te mengen, gewoon uit koelkast pakken en naar binnem werken,. Kost rond de 1,30
 
Heb net choco en aardbei gekocht en laatst genoemd meteen opgedronken, is echt lekkere shakie en hij was zelfs nog lauw haha, morgen de choco proberen en dan lekker koud.

Wel fijn voor als je geen zin hebt of tijd om een shake te mengen, gewoon uit koelkast pakken en naar binnem werken,. Kost rond de 1,30

Chill hé, als je geen tijd hebt of om mee te nemen.
 
Pleur even de waardes op dbb , als iemand het nog heeft.
 
Pleur even de waardes op dbb , als iemand het nog heeft.

Here you go.:D

Calorieën: 181
Eiwit: 33 gram
Koolhydraten: 10 gram
Vet: 1 gram

Neem aan dat de 10 gr. KH bijna volledig uit suikers bestaan..
 
Back
Naar boven