AndroidHealthClinic

eiwitten dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zwan007

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
81
Waardering
0
heeft iemand ervaring met dit dieet
http://www.valetudo.be/kineslim/nl/
het is eigenlijk een klassiek dieet
waarin je niets mag eten buiten de zakjes innemen die veel geld kosten
en dan zo vermageren zonder spierverlies
denken jullie dat dit werkt, is dit een goede manier ?
of pak je beter xenandrine?
 
how about a normal BB diet ?
 
die kineslim is te duuur en niet echt gezond. Daar het kh-gehalte veel te laag zit om nog lekker te kunnen trainen.

Volgens mij bestaat het alleen maar uit eiwitten zelfs
 
Inderdaad...vergeet dit soort dieten maar. Is zoiezo niet gezond voor je portemonee, en ik denk dat je er verder ook weinig aan hebt.
 
gewoon lekker op een natuurlijke wijze is het beste!
 
helpt heel goed zo'n dieet (cynisch), maar niet voor lang,

Wellicht in laatste cutfase als je alleen nog maar eiwit eet. maar niet om een aantal weken te cutten.
 
als je lichaahm geen kh's krijgt worden de eiwitten ook niet goed en snel gebruikt voor je spierherstel en spieropbouw
 
Ooit wellis een week alleen eiwitten gegeten ?? Vraag Robin maaris hoe je je dan voelt..
 
wil je niet weten! :D
MAar i sdat goed als je aan het cutten bent om alleen maar eiwtten te eten???
 
Originally posted by Elmar
wil je niet weten! :D
MAar i sdat goed als je aan het cutten bent om alleen maar eiwtten te eten???

Wat is goed? Je lichaam gaat dan het eiwit omzetten naar glucose en vet, zodat alles blijft functioneren. Kun je net zo goed gewoon koolhydraten, vet en eiwit eten. Voordeel is dus dat deze omzettingen veel energie kost. Nadeel is je niet lekker voelen. Ik zou het nooit doen.
 
Klopt Robin zei het ook. Je gaat je *** voelen maarword je er neit droger van dan. Ik neem aan van wel.
 
en toch zou ik geen beperkingen doorvoeren in je onverzadigde vetten en koolhydraten. Je hebt nu eenmaal bepaalde minima nodig om lekker te kunnen functioneren. Bovendien helpen onverzadigde vetten je bij het droogtrainen.

Ik denk dat je op een eiwitdieet erg veel last krijgt van spiermassa-verlies. Je beperkt je dermate dat ik je cortisolgehaltes omhoog zie schieten. Erg stressvol.
 
Originally posted by Ilya
en toch zou ik geen beperkingen doorvoeren in je onverzadigde vetten en koolhydraten. Je hebt nu eenmaal bepaalde minima nodig om lekker te kunnen functioneren. Bovendien helpen onverzadigde vetten je bij het droogtrainen.

Ik denk dat je op een eiwitdieet erg veel last krijgt van spiermassa-verlies. Je beperkt je dermate dat ik je cortisolgehaltes omhoog zie schieten. Erg stressvol.

klopt, zoals ik al eerder zei; spierherstel gaat langzamer door gebrek aan kh's . Hierdoor ben je gewoon je spieren aan het afbreken. Daarnaast verbrandt eiwit slecht als brandstof, waardoor je je futloos gaat voelen
 
Originally posted by soulreaver
Ooit wellis een week alleen eiwitten gegeten ?? Vraag Robin maaris hoe je je dan voelt..

Heh... dat is dus k*t...maar dan ook echt helemaal k*t!! :(
Ik heb zo;n 3 weken nodig gehad om weer terug op krachten te komen gvd!! Ik doe dit dan ook nooit meer, tenzij ik het podium nog eens op zou gaan :p

Maar een ding is een feit. Het is een goeie manier om je vocht kwijt te raken!
 
natuurlijke manier is altijd de beste manier
 
Back
Naar boven