Fitness Seller

Eiwitten en waar onbenutte eiwitten heen gaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

johndope

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jul 2004
Berichten
175
Waardering
0
Het is algemeen bekend dat als je hard wilt worden/wilt cutten dat je laag in je carbs moet zitten en hoog in je proteinte..

aangezien proteine ook een caloriewaarde heeft vroeg ik mij het volgende af.

wat gebeurt er met onbenutte eiwitten? worden die net als vet en koolhydraten opgeslagen in je (vet)reserves of verlaten deze het lichaam via andere wegen :D

ik ben benieuwd
 
alle calorieen die je niet verbruikt worden als energiereserves opgeslagen
1 gr eiwit is 4 kcal
 
eiwitten die teveel zijn worden inderdaad net als kh gewoon als vet opgeslagen... maar als jij een goed dieet heb ... heb je als het goed is niet te veel!..
 
het is teveel

ik heb mn eten sinds 2 dagen aangepast, minder calorieen over de gehele dag

ik zat echt te hoog met mn calorieen met als gevolg dat ik niet hard ben geworden maar gewoon groot :D
 
oh even voor de record hoeveel calorieen zijn carbs en vetten per gram?
 
interessant maar wat staat er eigenlijk :)
 
4 kcal per gr kh, 9 kcal per gr vet

dat staat er :)
 
Een algemene wet voor voeding: Too much of anything, will be stored as fat.

En het is trouwens helemaal niet nodig om laag in je KH's te gaan zitten in de cut, er zijn mensen die prima vet verliezen met 65 tot 70% KH's.
 
Idd mensen zijn te bang voor kh.
Check alleen maar die thread waarbij iemand een proteine reep zoekt zonder kh erin. what a joke.
 
Mars zei:
Idd mensen zijn te bang voor kh.
Check alleen maar die thread waarbij iemand een proteine reep zoekt zonder kh erin. what a joke.
Vind ik helemaal geen joke, want die prullen worden meestal volgestampt met een shitload aan suikers. Die gaat heus geen topic openen omwille van 2gr kh in een reep volgens mij.

En bang voor KH, inderdaad dat begint op te komen heb ik ook de indruk maar er zijn nog altijd veel meer mensen die schrik hebben van vetinname.
 
Geen tot weinig koolhydraten heb ik altijd onzin gevonden. Ik zit in de cut, 3000kcal waarvan 50% kh en om de 1 a 2 weken verlies ik een procent vet. Alleen voor wedstrijd bodybuilders in de laatste fase van een dieet kan het nuttig zijn.
 
Brutez zei:
Geen tot weinig koolhydraten heb ik altijd onzin gevonden. Ik zit in de cut, 3000kcal waarvan 50% kh en om de 1 a 2 weken verlies ik een procent vet. Alleen voor wedstrijd bodybuilders in de laatste fase van een dieet kan het nuttig zijn.

Helemaal mee eens! Je hebt carbs nodig om te trainen, no carbs, bad training ;)
 
Brutez zei:
Geen tot weinig koolhydraten heb ik altijd onzin gevonden. Ik zit in de cut, 3000kcal waarvan 50% kh en om de 1 a 2 weken verlies ik een procent vet. Alleen voor wedstrijd bodybuilders in de laatste fase van een dieet kan het nuttig zijn.


Dat is per persoon verschillend. Ik reageer gewoon beter op weinig carbs in de cut. Ik zit nu nog steeds op 2400 kcal, maar heb mijn eiwitinname nog iets verhoogd en carbs naar beneden gehaald en nu val ik eindelijk af.
 
Back
Naar boven