XXL Nutrition

Eiwitten en winstrol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ken maar weinig mensen die 150 voor reps benchen
Ik heb het irl ook maar zelden gezien. In mijn ganse sportschool was ik ook de enige die het kon (en zelfs dan maar 1x3) hier op interner is het precies alsof bijna iedereen die een kuurtje heeft gezet dit kan.
 
Ben ik niet mee eens, ik heb winstrol gebruikt het geeft zieke krachtgains daarnaast droge massa en je voelt je echt een blok beton op een of andere manier.

Als ik nog ga kuren dan wordt het test winstrol, krachtkuurtje met mis 5 kg droge massa erbij
Drie weken winstrol op 50mg geeft meer krachtgains dan 600mg test 6 weken.

Wel geeft het veel bijwerkingen inderdaad.
Ik ben ook iemand die deze ervaring met winstrol heeft. En mijn trainingsmaat maakte nog meer progressie met winstrol. De meesten op dit forum hebben die ervaring niet met winstrol maar ik zie dat ik dan toch niet de enigste ben. Ik train met veel meer goesting en motivatie op winstrol dan op testosteron. Voelbare bijwerkingen van winstrol heb ik niet gehad. 't Is niet omdat het voor iemand niet goed werkt dat het voor een ander ook zo is. Ik moet er wel bijzeggen dat wij die kuurtjes na ons 40ste hebben gedaan. Misschien dat het dan ook beter werkt dan testosteron voor oudere mannen.
 
In het verleden 1x150 geduwd en als ik blessurevrij was gebleven had ik misschien wel de 180 gehaald. Die 150 is namelijk van 4 jaar geleden ofzo.
Is imo ook niet belangrijk in bodybuilding. De enige reden dat ik hier zo hoog in ging omdat het Mn favoriete oefening is waar ook al Mn energie naartoe gaat bij de push trainingen .
 
Ik heb het irl ook maar zelden gezien. In mijn ganse sportschool was ik ook de enige die het kon (en zelfs dan maar 1x3) hier op interner is het precies alsof bijna iedereen die een kuurtje heeft gezet dit kan.

Inderdaad. Er wordt vaak gedaan (ook op dit forum) alsof iedereen die ook maar een kuurtje heeft gedaan 240kg moet kunnen squatten en 180 moet kunnen benchen voor reps. Maarja zo zit de wereld helaas niet in elkaar :o
 
Aangezien je organen hun handen vol hebben aan winstrol. Heb jij geschreven. Buiten de lever zie ik niet in welk ander orgaan nog een probleem zou hebben met winstrol maar volgens jou wel en je spreekt in je bericht ook over de nieren.
Hoe hoog mag mn eiwit maximaal zijn zodat mn nieten/lever niet overbelast raken.
Heb je ook zelf geschreven. Je spreekt van overbelasting van eiwitten op lever/nieren.
Eiwitten kunnen je nieren overbelasten klopt.
 
ik wilde wovano niet beledigen maar ik had het gevoel alsof hij mij wel beledigde.
Als je het niet eens bent met mijn mening over winstrol dan kan dat maar je hoeft niet te zeggen dat ik onzin uitkraam.
 
Bijwerkingen zoals cholesterol en wat nog meer? Want dat het je lever kapot maakt valt toch wel best mee ofnie?

als ik uit eigen ervaring praat, acne haarverlies en natuurlijk hdl verlaging van 50% binnen drie dagen, daarnaast ook veel slechter voor de lever dan gedacht.
 
als ik uit eigen ervaring praat, acne haarverlies en natuurlijk hdl verlaging van 50% binnen drie dagen, daarnaast ook veel slechter voor de lever dan gedacht.
+ vervelend aanvoelende gewrichten, sneller blessures.
Eventueel weinig energie door overbelasting lever, maag en darmproblemen.
 
als ik uit eigen ervaring praat, acne haarverlies en natuurlijk hdl verlaging van 50% binnen drie dagen, daarnaast ook veel slechter voor de lever dan gedacht.
Haarverlies? Hoeveel?
 
Haarverlies? Hoeveel?
Elke androgeen geeft haarverlies als je hier gevoelig voor bent. Basiskennis Amir.
Dus ook: test, mast, tren en heel veel anderen.
Hoeveel hangt af van je gevoeligheid hiervoor. Bij sommigen dramatisch veel, bij sommigen amper iets.
 
Elke androgeen geeft haarverlies als je hier gevoelig voor bent. Basiskennis Amir.
Dus ook: test, mast, tren en heel veel anderen.
Hoeveel hangt af van je gevoeligheid hiervoor. Bij sommigen dramatisch veel, bij sommigen amper iets.
Ja maar dht hecht zich aan het haar , en als er teveel dht aanwezig is voor een te lange periode dan kan het tot haarverlies lijden.
Dat wist ik ook wel, maar is toch alleen bij mensen waar haarverlies in de familie voorkomt ?
Oftewel genetische bepaald / aanleg?
Ik lees ook dat als je merkt dat je haren beginnen uit te vallen, en je er dan op tijd mee kapt, dat het dan meestal niet permanent is toch?
 
Ik zou niet al te veel dollen hier kameel. Amir is Bert niet... Deze leipo op ondergedoseerde test komt je zo opzoeken in dat Limburg van je
:p
 
Ik heb het irl ook maar zelden gezien. In mijn ganse sportschool was ik ook de enige die het kon (en zelfs dan maar 1x3) hier op interner is het precies alsof bijna iedereen die een kuurtje heeft gezet dit kan.
3 reps noem jij bodybuilding reps?
Op ondergedoseerde test heb ik 140x 3 gedrukt maat.
 
Back
Naar boven