XXL Nutrition

Eiwitten in een ei.

Bezoekers in dit topic

Kan ik eieren koken in een magnetron?
Ja, alleen als ze daarvoor in een speciale houder zijn geplaatst. Onder de schil loopt de druk op tijdens het verhitten, waardoor het ei uiteenspat. Dit wordt voorkomen door de speciale houder waarin je het ei plaatst.

Kan ik het eten in de magnetron afdekken met aluminiumfolie?
Nee, aluminiumfolie of een andere metaalsoort mag nooit in de magnetron. Voor het afdekken van gerechten gebruik je speciale magnetronfolie, deze is in iedere supermarkt verkrijgbaar.

Kan ik alle soorten servies en pannen in de magnetron gebruiken?
Nee, niet alle soorten schalen, borden en pannen zijn geschikt om in de magnetron te gebruiken. Je kunt dit herkennen aan het symbool aan de onderkant van je serviesgoed. Vaak vind je dit ook terug in de beschrijving van het product, het is dan magnetron bestendig. In geval van twijfel kun je beter schalen of pannen gebruiken waarvan je wel zeker weet ze het geschikt zijn.

 
degene die dat geschreven heeft moet terug naar school

ik zal even iets voor je opzoeken

ik kan helaas het filmpje niet vinden ( mythbusters )
waar ze verschillende objecten in de magnetron doen en laten zien dat er echt NIETS gebeurd

anyways ben nu nog ziek op dit moment
zijn er mensen die interesse hebben in een filmpje waar ik eitje bereid in magnetron met alu folie ?
 
Laatst bewerkt:
Ik wel.
 
ik ook , vergeet nooit de 1e keer dat ik schaaltje met bruinebonensoep in de magnetron zette .

lag nog alu folie op , leek wel of er een sterretje aangestoken werd in de magnetron.

mijn broer legde een ei in de magnetron om te koken.

explodeerde gewoon :D
 
Ben zo niet echt een fan van elektrisch gestraald opgewarmd eten.
 
Back
Naar boven