AndroidHealthClinic

Eiwitten Innemen Hoeveel ?

Bezoekers in dit topic

stefan2002

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
14
Waardering
0
heejz Mensen ik lees veel hier op dit forum erg nuttig maar heb een vraagje ik heb thuis allemaal van die eiwitten he die bussen van Bigbos weet je wel. maar ik weeg 65 kilo en wil graag een stuk groter worden ik train 4 a 5 x in de week maar kweenie hoeveel eiwtten ik moet innemen. iemand zei dat ik het dubbele van me gewicht moest inemen om aan te komen 130 gram dus Ik ben trouwens meso/ecto Kunnen jullie pro's me helpen

heel Erg Bedankt.
 
Standaard advies is idd 2 x lichaamsgewicht in grammen. Maar veel mensen hier zitten op 3x lg.
Omdat je zo licht bent, zou je het evt op 2,5 x lg kunnen gooien... dus 160 gram.

Espi
 
dubbele van je gewicht zou 130KILO zijn :p :rolleyes:
ff serieus.... wat voor eiwitten heb je? melkeiwit/whey/ei-eiwit? 130 gram eiwit per dag is goed, maar moet voornamelijk uit je voeding komen. Vlees, vis, ei, tonijn! Eiwit uit pot kun je gebruiken bij je ontbijt en na je training steeds een flink volle eetlepel (=30gr) en daar een shake van maken.

Voorbeeld: Ochtendshake = 30gr eiwit, 100gr tonijn 25gr eiwit, 150-200gr kip/vis = 30gr eiwit, postworkout shake = 30gr eiwit. Dan heb je dus al 115gram eiwit. Nog je eiwit uit overig voedsel, melk en ei en je bent er.
 
Back
Naar boven