Fitness Seller

eiwitten invriezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Heeft iemand enig idee of dit een verstandige zet is. wil namelijk een soort van ijs maken met een eigen smaak (de proteinepoeder dus) dit was ik van plan om 1,5 a 2 uur in te vriezen icm kwark (of yoghurt of zo) ben ik nog niet over uit, maar t mnoet een romig goedje worden.

verhitten is geen optie maar kan invriezen (ook al is t 1 a 2 uur) kwaad?
 
Kan geen kwaad, er gebeurd niet met de eiwitten als je ze
gaat invriezen. Hou ons op de hoogte Dandy of je ijsjes
lukken.
 
hou de voeding en receptensectie maar in de gaten. zal binnekort verslag doen..

thnx steve, dan zal ik wel als ijscoboer door Amsterdam gaan karren..tingeling tingeling;)
 
dat wordt geen lekker ijs, he dandy.

Ijs maak je door het al draaiend te bevriezen, dat betekent dus dat je constant moet draaien, of in ieder geval (indien je dus geen ijsmachine hebt) vaker draaien dan slechts neerzetten in de vriezer, dan wordt het namelijk gewoon een hard goedje.

Just a tip.
 
Originally posted by Ilya
dat wordt geen lekker ijs, he dandy.

Ijs maak je door het al draaiend te bevriezen, dat betekent dus dat je constant moet draaien, of in ieder geval (indien je dus geen ijsmachine hebt) vaker draaien dan slechts neerzetten in de vriezer, dan wordt het namelijk gewoon een hard goedje.

Just a tip.

hmm, maar als ik t heel ff invries bedoel ik he, dat t net nie hard word maar eerder smeuig en romig en dat t neigt naar ijs. t moet iig niet hard worden nee. en zoja, er ff uit halen zoals ik dat vaker doe....euh deed:D bij een bak schepijs zodat t lekkerder en makkelijker wegeet ipv dat t nog helemaal in een bevroren toestand is

beandkt voor de tip overigens
 
Hey zo doen wij het al maanden!!
Als je een lekkere proteine hebt, smaakt dat idd naar meer!
Als ik bijv nu tonijn heb gegeten en mijn volgende maaltijd is proteine dan vries ik het nu idd alvast in, voor straks, dus ook 2-3 uur.
Vinden wij een welkome variatie, vooral als je BioChem proteine Creme Brulee smaak hebt. :clap:
Lekker romig!!
Normaal was die Creme Brulee niet echt te drinken met water, maar eventjes ingevroren geef ik het 2 thumbs up!!
 
Laatst bewerkt:
maar met wat combineer jij dat dan?

als ik t zo lees vries jij dan enkel de eiwiiten met water als shake-zijnde in?
 
Ja eiwit met water...
Wat wil je er nog meer ingooien?
 
ik dacht aan kwark of yoghurt met eiwitpoeder (wei danwel mix van casseine of wei) en dat dan 1,5 a 2 uur invriezen maar idd met water (of melk) heb je ook een lekkere combi
 
Ik neem geen melkproducten, misschien dat ik daarom bij water blijf... :(
 
Originally posted by bestoldschool
Ik neem geen melkproducten, misschien dat ik daarom bij water blijf... :(

toch een keer t proberen waard in de bulk anders BOS?

zal wel een stuk romiger zijn denk ik:lick::)
 
Originally posted by dandyman


toch een keer t proberen waard in de bulk anders BOS?

zal wel een stuk romiger zijn denk ik:lick::)


Jammer dat melk (en yoghurt in mindere mate) GALACTOSE bevat... wat alleen lever glycogeen voorraden kan vullen en GEEN spier glycogeen... waar 'normale' carbs je spierglycogeen aanvullen.... is leverglycogeen slechts verantwoordelijk voor het handhaven van bloedsuikerspiegel... en ik heb zelfs weleens gelezen dat het ook kan zorgen voor meer trek... a.k.a. vreetbuien. Uhm... als je leverglycogeenvoorraad 'vol' zit... wat vrij snel het geval is, wat gebeurt er dan met onze vriend van de afdeling GALACTOSE? Yep -----> vetopslag.

Geen wonder dat ik er altijd zo soft uitzag toen ik liters melk dronk.... en ook nog eens VEEL meer trek had in van alles en nog wat: meestal gewoon ordinaire koolhydraten zoals zoetigheid, koekjes, chocola....


Misschien handig tijdens bulken inderdaad!!!!! ;)
 
Back
Naar boven