AndroidHealthClinic

eiwitten shake meteen na training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Edwin

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 feb 2003
Berichten
8
Waardering
0
Ik gooi er 80 gram eiwittenconcentraat (soort whey ofzo) en een theelepel kaneel ...

kan ik dit ook gewoon in magere yoghurt gooien en dan mengen ?
Ik vindt het echt niet te zuipen als ik het meng met melk of vruchtensap ....

bedankt
 
Ik weet niet of daar ook gewoon een smaak aanzit? En waarom doe je die kaneel er dan bij?' Opzich kan je gewoone proteine poeder en Whey Gainer Poeder mixen met kwark. Weet alleen niet of het te eten dan is :thumb:
 
nou ik vind het beter te eten dan als ik het met melk ofzo meng ...

die kwark troep is ook niet te vreten trouwens, daar ga ik ook niet aan beginnnen ....
 
haha dan gewoon met melk ja. Gewoon ff achter over slaan ;)
 
80gram?? hoeveel eiwit zit daarin en hoeveel snelle KH? Ikzelf gebruik 30gr eiwit(whey) met 50 KH(dextrose ofzo). Dat kaneel heeft een positieve invloed op iets had ik ergens gelezen. Ff zoeken =] Ik mix alles met melk.
 
Hey Croco, Kan je die dextrose ook in poedervorm halen dan??
 
Yep, ik heb het gehaald bij de kruidenier, reformwinkels hebben het ook en zelfs albert heijn bij de gele zonnatura afdeling. Allemaal in korrelvorm (is niet echt poeder, maar wel heel erg fijn) lost goed op en smaakt lekker. Je postworkout shake wordt alleen zzooeeeett!!!!! :D
 
Kaneel in je post-workout shake beïnvloed je insuline afgifte: [Link niet meer beschikbaar]

Wist je dit Edwin of heb je de kaneel voor de smaak? Iig is een halve theelepel voldoende :D
 
een halve theelepel? ik gooi vier hele theelepels in mijn cup-a-soup :D :eek:

is dat ongezond trouwens? zo'n hoeveelheid?
 
Naar het trainen neem ik nooit eiwitten omdat dat toch omzet in vet.Ik neem altijd 2 bananen vruchtendrank en een schep honing,wat ik in de blender gooit.Soms wil ik er ook wel een peer bij gooien.
 
Originally posted by lorenzo
Naar het trainen neem ik nooit eiwitten omdat dat toch omzet in vet.Ik neem altijd 2 bananen vruchtendrank en een schep honing,wat ik in de blender gooit.Soms wil ik er ook wel een peer bij gooien.

Is dit nog steeds niet uit de wereld geholpen? ;)

Trouwens over vet aanzetten gesproken. Ik denk dat je eerder moet uitkijken dat die grote hoeveelheid fructose omgezet wordt in vet. Je spierglycogeen zul je op deze manier niet echt aanvullen.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by lorenzo
Naar het trainen neem ik nooit eiwitten omdat dat toch omzet in vet.Ik neem altijd 2 bananen vruchtendrank en een schep honing,wat ik in de blender gooit.Soms wil ik er ook wel een peer bij gooien.


Ik ruik hier een Willem Koert volgeling ?
 
Originally posted by lorenzo
Naar het trainen neem ik nooit eiwitten omdat dat toch omzet in vet.Ik neem altijd 2 bananen vruchtendrank en een schep honing,wat ik in de blender gooit.Soms wil ik er ook wel een peer bij gooien.

Dat heb ik ook gelezen op Ergonics... op elke andere site waar ik iets over postworkout shakes las stond wel dat eiwit een beter effect geeft. En doe gewoon pure glucose of dextrose, wordt sneller opgenomen. Ik doe altijd eiwit direct na mijn training en val toch kilo's vet af (tijdens mijn cutperiode natuurlijk).
 
Croc als we jou toch niet hadden! :D

Hey kom bij Jan koster trainen kunnen we samen trainen :D!
 
Thnx, Zou ik wel leuk vinden, ik train nu nl altijd in mijn eentje :( Alleen is het me te duur, waar ik nu ga is maar 40 euro per jaar ofzo, dat kan ik me nog veroorloven :D
 
haha, studentje. Ik betaal 34 euro p/m dus je doet het goed :D Maar in je eentje trainen sucks!
 
Back
Naar boven