Fitness Seller

eiwitten shake meteen na training

Bezoekers in dit topic

Waar betaal je dat van :p *kijkt naar je website* je bent best goed met webdesign, verdient goed zeker... :D
 
Verdien nix met websites!! :D En heb daar geen tijd voor.
Zet bijna nooit meer te designen. Dat komt vanaf september wel weer want ga naar de Willem de Kooning Kunst Academie R'dam Communicatie & Multimedia Design. Dus komt goed, maar werk bij de makro! :D Heb een auto betaal daar alles van kost best veel ik spaar 350 euro In de maand voor me laptop die ik aan meot gaan schaffen voor die opleiding. Alleen maar door bij de makro te werken ehm.. nee ook stage vergoeding, allementatie etc :D Dus ik heb wel een aardig zak centje maar ik hou weinig over voor kleding, uitgaan etc. MAar dat moet ik ff veranderen :D
 
Originally posted by Edwin

die kwark troep is ook niet te vreten trouwens, daar ga ik ook niet aan beginnnen ....

Als ik alleen dingen zou eten die lekker zijn, dan was ik nou nog steeds een botjebuilder.... Smaak = bijzaak! Verstand op nul, blik op oneindig en gewoon naar binnen schuiven verdomme! :)
 
hehehe... Ik wou dat ik dat kon zeggen, voor mij staat smaak wel hoog in mijn priorities... maar dat staat gelukkig niet in de weg met BB, behalve kwark en lijnzaadolie gaat alles er wel in.

Elmar, voor uitgaan heb je geen geld nodig... gewoon niet doen hehehe. ik ga ook maar eens een bijbaantje zoeken =]
 
Back
Naar boven