• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

eiwitten shake

Bezoekers in dit topic

D o n n y

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
ik heb een tijdje geleden een eiwitten shake gekocht. Ik vorige week wou ik er mee beginnen maar nu was dat behoorlijk smerig dat ik het niet weg kreeg. Toen heb ik aan ander product gebruikt van een maat van mij met een andere smaak maar die is ook al zo smerig terwel hij zegt dat hij hem harstikke lekker vind. Ik heb het al gebrobeert met melk/water/sap/yoghurt maar ik vind het nog steeds niet te zuipen. Terwel ik het wel graag wil innemen maar als het zo vies is krijg ik die zooi niet weg. DOE IK IETS VERKEERT??:(

Donny

Ikzelf vind vanille best te drinken, maar ik denk dat ook elke andere smaak gewoon weg te kappen is. Als je een shake al niet wegkrijgt.. hoe zit het dan met de rest van je eten :eek:

DOE IK IETS VERKEERT??:(

Donny

ja, je schrijft verkeerd doorgaans met een 'd' op het einde.

er zijn een aantal oplossingen:

a. niet zeuren maar pleuren
b. geen shakes meer nemen

shakes hebben vooral nut als de rest van je voeding in orde is imo.
Als je genoeg vreet, krijg je echt wel genoeg eiwitten binnen. Whey heeft het voordeel dat het lichaam het sneller op kan nemen dan de gemiddelde eiwitbron.

Topicstarter, klaag je ook over "te zware trainingen" ? Je moet er tenslotte wel wat voor over hebben.

Bij mij verschild de smaak ook als ik het met magere melk of halfvolle melk drink. Magere melk is lekkerder vind ik persoonlijk. Verder kan het ook aan de dosering liggen.

ik heb een tijdje geleden een eiwitten shake gekocht. Ik vorige week wou ik er mee beginnen maar nu was dat behoorlijk smerig dat ik het niet weg kreeg. Toen heb ik aan ander product gebruikt van een maat van mij met een andere smaak maar die is ook al zo smerig terwel hij zegt dat hij hem harstikke lekker vind. Ik heb het al gebrobeert met melk/water/sap/yoghurt maar ik vind het nog steeds niet te zuipen. Terwel ik het wel graag wil innemen maar als het zo vies is krijg ik die zooi niet weg. DOE IK IETS VERKEERT??:(

Donny

Neus dicht en opletten bij Nederlands !

neus dicht nijpen en in 1x naar binnen drinken

Probeer een of ander lekker smaakje, aardbei ofzo, die heb ik meestal :)
En niet mauwen, gewoon achterover slaan, je moet er wat voor over hebben ;)

Vanilleweipoeder met melk (of water) smaakt gewoon als milkshake!! Chocola is ook lekker!
Eventueel banaantje erdoor doen.
Ik heb pas bananensmaakpoeder gekocht.. en die vind ik dus ook echt niet te zuipen!

Vrij nutteloze post dit.. maar wou 't ff kwijt! Verveel me..

Laatst bewerkt:
eeey donnyyyy. Je doet seker iets verkeert.
Gewoon niet aanstellen maar drinken. Heb tot nu toe 3 soorten geprobeerd, 2 keer vanille, en 1 keer choco. Allemaal goed te doen, vanille van powersupplements tot nu toe het lekkerst.

ik heb gewoon de smaakloze , voor de echte mannen onder ons :D

niet zo piepen wil je nou groot worden of niet. je moet is die whey van precision engineered proberen. die halve kilo heb ik ook opgezope moest er bijna van kotsen maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden

Banaan smaak zou ik niet nemen, die smaak werd ik na een tijd beu.. gelukkig is men 5 kg banaan ver op!!
Denk dat ik nu eens voor vanille ga...smaakt iets beter!!!!

@ Donny probeer anders met iets minder poeder bij je melk te doen, als het echt niet te drinken is..

Vreemd dat je zoiets niet zou lusten, ik vind het gewoon echt heel lekker. Zelfs met water.

Ik heb nu whey van Revolutions, met chocolade smaak! Echt super!

Back
Naar boven