Fitness Seller

EIwitten

Bezoekers in dit topic

TheFiemd

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2021
Berichten
256
Waardering
54
Lengte
1m83
Massa
67kg
Vetpercentage
1%
Ik doe vaak trainingen in de avond, is het erg als ik dan geen eiwitten neem na een wokrout en de volgende dag wel?
Ook deed ik vroeger 9 sets, daarna 5-6 en nu 1, want ik zie geen verschil. 3-4 set voor biceps is wel genoeg toch? En dan om de 2-4 dagen doen.
 
Is het erg? Nee
Is het optimaal? Nee

Dus als het kan zou ik na je training wel iets van eiwitten eten maar heel erg is het niet
 
Misschien een eiwitreep een optie? Douw je zo in je gaffel na het trainen:lick:
 
Is het erg? Nee
Is het optimaal? Nee

Dus als het kan zou ik na je training wel iets van eiwitten eten maar heel erg is het niet
Is het wel meer optimaal als je bijvoorbeeld 5 gram eiwit neemt ipv 20
 
Gewicht x 2 aan eiwitten verspreid over de dag. Ontbijt / pre en post workout meals meeste aandacht aangeven. Eiwit poeder kan je veranderen door na het sporten wat kwark te pakken, maakt niets uit.
 
Ik kocht vaak eiwitshakes, maar van mijn ouders mag dat niet.
Ai dat is klote , maar zo'n reepje verstop je makkelijk:rolleyes:. Anders een halve liter melk drinken, zijn ook al 18 gram eiwitten..
 
Als je niet per se meer kcal binnen wilt krijgen maar wel een berg eiwitten zou je je ouders kunnen vragen of ze magere kwark voor je mee willen nemen voor na het sporten. Potje van 500g is maar 250 kcal maar wel 47g eiwit.

Flikker je er desnoods wat fruit in, zijn ze weer helemaal gelukkig dat je je fruit eet.
Mijn moeder deed ook altijd moeilijk over eiwit shakes, eiwit repen, pre-workout en creatine, maar fruit met magere kwark stond ze altijd toe te juichen...
 
Als je niet per se meer kcal binnen wilt krijgen maar wel een berg eiwitten zou je je ouders kunnen vragen of ze magere kwark voor je mee willen nemen voor na het sporten. Potje van 500g is maar 250 kcal maar wel 47g eiwit.

Flikker je er desnoods wat fruit in, zijn ze weer helemaal gelukkig dat je je fruit eet.
Mijn moeder deed ook altijd moeilijk over eiwit shakes, eiwit repen, pre-workout en creatine, maar fruit met magere kwark stond ze altijd toe te juichen...
Ik eet altijd kwark in de ochtend, kcal wil ik juist, heb de laatste maanden 3-4x zoveel meer gegeten dan normaal en ik kom maar niet aan. Ik eet wat de pot schaft en ik schep dan vaak op. 10-12 boterhammen mee naar school. Tijde terug at ik 2-6 boterhammen.
 
Gewicht x 2 aan eiwitten verspreid over de dag. Ontbijt / pre en post workout meals meeste aandacht aangeven. Eiwit poeder kan je veranderen door na het sporten wat kwark te pakken, maakt niets uit.
Ik heb nu ongeveer 1.2 denk ik
 
Ai dat is klote , maar zo'n reepje verstop je makkelijk:rolleyes:. Anders een halve liter melk drinken, zijn ook al 18 gram eiwitten..
Ik drink meestal in de avond 2 glazen melk, maar ik krijg er wel een beetje puistjes van.
 
Deze jongeman heeft inmiddels al 4 accounts aangemaakt en al tig malen te horen gekregen dat hij uberhaupt te weinig eet.
een kleine 60 kg bij 1,81 m betekend niet alleen na het sporten goed eten maar over de hele dag goed eten.
Maar hij krijgt niet het antwoord wat hij wil zien... "Dat ie genoeg eet... ".
Dus TheFiemd pak je oude topics er eens bij en volg de tips die daar staan mbt trainen en voeding eens op in plaats van steeds nieuwe topics aanmaken en nieuwe accounts. Denk dat je die tijd die je besteedt hier beter kan besteden aan eten. ;)
 
Deze jongeman heeft inmiddels al 4 accounts aangemaakt en al tig malen te horen gekregen dat hij uberhaupt te weinig eet.
een kleine 60 kg bij 1,81 m betekend niet alleen na het sporten goed eten maar over de hele dag goed eten.
Maar hij krijgt niet het antwoord wat hij wil zien... "Dat ie genoeg eet... ".
Dus TheFiemd pak je oude topics er eens bij en volg de tips die daar staan mbt trainen en voeding eens op in plaats van steeds nieuwe topics aanmaken en nieuwe accounts. Denk dat je die tijd die je besteedt hier beter kan besteden aan eten. ;)
Ik heb 2 accounts, ook ben ik al meer gaan eten, maar ik kom nogsteeds niet aan. Ik eet mijn ouders arm, wat ik al zei, ik eet 3-4x zo veel als een half jaar geleden.
 
Ik heb 2 accounts, ook ben ik al meer gaan eten, maar ik kom nogsteeds niet aan. Ik eet mijn ouders arm, wat ik al zei, ik eet 3-4x zo veel als een half jaar geleden.
Hou je ook bij wat je zoal eet?
 

Bijlagen

  • 1C2D9710-D4EF-4B45-914C-59A52E35FD6E.jpeg
    1C2D9710-D4EF-4B45-914C-59A52E35FD6E.jpeg
    362,2 KB · Weergaven: 41
Ik heb 2 accounts, ook ben ik al meer gaan eten, maar ik kom nogsteeds niet aan. Ik eet mijn ouders arm, wat ik al zei, ik eet 3-4x zo veel als een half jaar geleden.
Voor 7€ heb je 10kg aardappels bij een boer.

Succes 🤝
 
Voor 7€ heb je 10kg aardappels bij een boer.

Succes 🤝
Ik 4-6x per week aardappels in de avond met vaak twee keer opscheppen
 
Back
Naar boven