Fitness Seller

EIwitten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hou je ook bij wat je zoal eet?
Nou elke dag in de ochtend kwark met havermout + Banaan
tussen 10:00-17:00 meestal 10 boterhammen met beleg en soms nog wat andere eten erbij
In de avond eet ik wat de pot schaft met vaak twee keer opscheppen
In het weekend eet ik ook gewoon chips, snoep overdag eet ik eigenlijk nooit.
Soms eet ik ook iets anders in de avond bijvoorbeeld een paar noten en misschien in de middag nog een mandarijn ofzo.
 
Nou elke dag in de ochtend kwark met havermout + Banaan
tussen 10:00-17:00 meestal 10 boterhammen met beleg en soms nog wat andere eten erbij
In de avond eet ik wat de pot schaft met vaak twee keer opscheppen
In het weekend eet ik ook gewoon chips, snoep overdag eet ik eigenlijk nooit.
Soms eet ik ook iets anders in de avond bijvoorbeeld een paar noten en misschien in de middag nog een mandarijn ofzo.
Ik vroeg niet wat je eet, maar of je het bijhoudt 😊 Ik heb geen flauw idee wat jij nodig hebt, en wat je hiervoor at. Als je het zelf bijhoudt, samen met je gewicht, zie je snel genoeg of je teveel of te weinig eet.

In het weekend eet ik ook gewoon chips, snoep overdag eet ik eigenlijk nooit.
Gewoon wel doen
 
Ik 4-6x per week aardappels in de avond met vaak twee keer opscheppen
Lekker duidelijk “2x opscheppen”.

Meten = weten

Zolang je niet exact alles afweegt weet je nooit hoeveel je eet.
Jij kan het idee hebben dat je veel eet, maar dat wil njet zeggen. Meer calorieen eten dan je verbrand en je komt aan. Dit is voor iedereen hetzelfde en jij bent niet speciaal.
 
Ik kom niet aan, maar ik eet heel veel

ochtend:
3 boterhammen
2 kaas
1 pindakaas
1 glas sojamelk
500 ml water
middag:
4 boterhammen
2 kaas
2 pindakaas
500 ml water
tussendoortje:
1 banaan
1 glas melk
avond:
Verschillend, ik schep wel vaak op

per dag: 3k+ ML water
calories: verschillend, meestal boven 2500
eiwitten: verschillend, meestal 60+
Het is meestal altijd verschillend wat ik eet.
Ik eet vooral meer om meer eiwitten te eten, en zodat ik misschien nog groei.
Ja inderdaad ander account ben ik kwijt.

avondeten is sms 800+

3 brood met kaas/pindakaas =450 kcal zeg 500 kcal
Sojamelk (hopelijk geen light) 80 kcal
580 totaal

4 brood met beleg = 600 kcal

Banaan 125 kcal
Melk 100 kcal

1325 kcal
Ruim genomen afgerond omhoog 1500 kcal.

Met je ruim genomen diner kom je op 2300 kcal.....

Kortom. Meer eten.
Even wat quotes van eind oktober....
Hier eet jij je ouders niet arm mee....

Ps je.builder29292 is dezelfde persoon als thefiemd.
 
Dude ga gewoon eten, maak je niet druk om welke vetten enzo. Ga eten, alles wat je tegenkomt, dan heb je ook genoeg eiwitten. Op jouw leeftijd, metabolisme, blabla boeit het geen reet wat je eet. Als je vetter ZOU worden kun je gaan minderen..
 
Er zijn zoveel goedkope produkten met hoge kcal, eet 200 gr havermout met volle melk, verzin wat kom op man
 

IMG-20180623-WA0036.jpg

One hander kneedown kom maar , geleerd van Schwarzeneggertje
 
Even wat quotes van eind oktober....
Hier eet jij je ouders niet arm mee....

Ps je.builder29292 is dezelfde persoon als thefiemd.
Ja dat wel wist ff het wachtwoord niet meer, maar kijk wat ik al zei, dit is veel meer dan vroeger. Toen at ik een beetje yoghurt dronk ik mischien 2 glazen drinken per dag en at ik 2-6 boterhammen in de middag. En toen was ik hetzelfde als nu. Je zou zeggen als je 3-4x meer eet dat je dan wel een klein beetje verschil ziet, of misschien 100-200 gram per week ofzo ipv van 500-1000 gram
 
Ja dat wel wist ff het wachtwoord niet meer, maar kijk wat ik al zei, dit is veel meer dan vroeger. Toen at ik een beetje yoghurt dronk ik mischien 2 glazen drinken per dag en at ik 2-6 boterhammen in de middag. En toen was ik hetzelfde als nu. Je zou zeggen als je 3-4x meer eet dat je dan wel een klein beetje verschil ziet, of misschien 100-200 gram per week ofzo ipv van 500-1000 gram
Meten is weten, zelfs al is het een inschatting. Er zijn apps voor, gewoon alles invoeren.
 
Ja dat wel wist ff het wachtwoord niet meer, maar kijk wat ik al zei, dit is veel meer dan vroeger. Toen at ik een beetje yoghurt dronk ik mischien 2 glazen drinken per dag en at ik 2-6 boterhammen in de middag. En toen was ik hetzelfde als nu. Je zou zeggen als je 3-4x meer eet dat je dan wel een klein beetje verschil ziet, of misschien 100-200 gram per week ofzo ipv van 500-1000 gram
Simpelweg.... wat jij nu als "ik eet heel veel" bestempeld is verre van veel....
Je eet nu pas een beetje normaal. En om aan te komen moet je meer eten dan normaal. Zo simpel is t.
 
Misschien om je een idee te geven: ik ben 1.73 en weeg 70 kg. Om 0.5 kilo per week bij te komen moet ik meer dan 3000 kcal eten. Voor jou zal dat stukken meer zijn
 
Zeker, gewoon doen. Leuk.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd
 
Back
Naar boven