XXL Nutrition

eiwitten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Ik vreet me nu elke dag ziek aan al die eieren.Als ik dit vervang door eiwitshakes krijg ik dan genoeg eiwitten binnen?Ik wil dit ook gaan vervangen doordat je steeds meer hoort van al die rare kippenziektes.
 
tja je kunt het wel vervangen natuurlijk.

waarom zou dat niet kunnen ? Als je maar wel de juiste hoeveelheid vervangt. Misschien toch ietsje meer. Als je caseinate shakes neemt dan worden die slechter opgenomen dan ei-eiwit.

Hoeveel eieren eet je dan eigenlijk. (vreet me kapot ??)
 
Wel lekker goedkoop die eieren op het moment :D zou dat een oorzaak hebben ? :rolleyes:

Groet Smalluser :thumb:
 
ik denk het niet :D

lang leven de pluimveebedrijven!! :clap:

Maar af en toe een shakie vervangen voor je eitjes lijkt mij juist goed. Dan krijg je nog verschillende soorten eiwit binnen.
 
Lijkt me wel makkelijk zelfs. Om een goeie shake te vervangen moet je heel wat eieren eten.
 
of je kan ook andere dingen eten ipv eieren : melk/kip/kaas/kwark/yoghurt enz enz :)
 
nee echt?? :p
 
ik denk dat hij wel alternatieven kan vinden via de search

Ik vind 2-3 eieren op een dag ook wel genoeg. variatie is trouwens beter, omdat je dan meer soorten aminozuren binnenkrijgt
 
Ik pak bij mijn ontbijt een 5 tal ei eiwitten, voor de rest kan ik die ronde knikkers toch niet zien.. kan niet zeggen dat ik ze zo lekker vind..
 
wat ik meestal doe: hard koken, en dan in de koelkast leggen en pas een paar uur later opeten. Dit smaakt een stuk beter
 
Ik eet normaal helemaal geen eieren haal het meestal uit ander voedsel. Af en toe dan neem ik wel eens een stuk of 5 eieren. ik denk zo'n 2x per week.
 
Eieren zijn lekker! Zacht gekookt en dan op een broodje. Als ik ze hard kook moet er een flinke dosis cocktail saus bij :D
 
Ik haat eieren, krijg er darmproblemen van.
 
Originally posted by admin
Ik haat eieren, krijg er darmproblemen van.

in welke zin? winderigheid? opgeblazen gevoel? diarree?

Ikzelf heb altijd mot met diepvries pizza's :rolleyes:
 
Alles wat je opnoemde en nog een paar andere dingen :D...
 
diepvriespizza's are killing.

wel eens die pza geprobeerd van die reclame (smaak : shoarma) Ik dacht dat ik groen aanliep (not in a good way)
 
ik had het gevoel of mijn buik 2x zo groot was..en een kramp, echt niet normaal meer
 
Wat admin zegt heb ik ook, niet te veel ei voor mij!
 
Back
Naar boven