XXL Nutrition

Ejaculatieproblemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SexB

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
1.002
Waardering
0
Lang verhaal kortmaken,
ik zit in week 5 van een toch wel patat van een kuur, echter heb ik nu tijdens het klaarkomen 0.0 ejaculatie, kben gisteren begonnen met 1500iu/hcg, vandaag weer en 50 mg clomid. Iemand nog ideeën ?
 
in principe is de ejaculatie toch niet per se nodig? kun je het niet een paar weekjes zonder doen?
 
Lijkt me wel raar als er niets uitkomt
 
Wat bedoel je met een patat van een kuur ?
Vergelijkbaar met wat Sisevano zoal gewoon is ?

Zou het kunnen dat je prostaat in die mate gezwollen is, dat alle ejaculaat wordt tegengehouden ???
 
denk dat je dood gaat :eek:











:jk:

komt wel goed joh ;), geef die ballen toch eens een beetje de tijd om te herstellen
 
Komt van het kuren waarschijnlijk.
 
je prostaat heeft gewoon wat liefde nodig...
heb je veel DHT's in je kuur?
 
mijne heeft een gore kleur,volgens mij is het overleden,tis net niet zwart
 
De prostaat is niet het enige orgaan wat voor ejaculatie vloeistof zorgt. De bijbal en de seminal vesicle produceren samen 65 procent van de vloeistof, dus de prostaat kan je niet alleen de schuld geven denk ik. Mocht de prostaat zo groot zijn dat het je ejaculatiebuisje afknelt, dan zou je nu ook moeite hebben met pissen, dus dat zal het ook niet zijn.

Zou ff langs de huisarts gaan.
 
Waaruit bestaan je kuur kerel? De ejaculatie komt tot stand door samentrekken van spiervezels in de prostaat en in het prostaatkapsel, waarbij de blaasuitgang afgesloten wordt. De kracht van de ejaculatie wordt voor een groot deel bepaald door de mate van opwinding en de intensiteit van het klaarkomen.Medicijnen zoals alfablokkers kunnen een negatief effect hebben op de ejaculatie. Gebruik je nog andere medicijnen toevallig?
 
1-10(mss langer) 750mg bold ug
1-5 750mg test e ug
1-5 50mg dianabol ed ug
4-9 300mg para ug

zit nu in week 5
 
Stel dat de prostaat idd zo erg gegroeid is dat de plasbuis gedeeltelijk geblokkeerd wordt. In hoeverre is deze bijwerking tijdelijk? Zal de prostaat na de kuur altijd weer volledig slinken?
 
ik pis prima, lek niet, geen schokken, heb geen krampjes, dus dat is het niet
 
zou der ff hcg inzetten,weet je binnen een paar uur of je testikels nog sperma aanmaken,en dat je dus een tekort aan LH hebt
 
zou der ff hcg inzetten,weet je binnen een paar uur of je testikels nog sperma aanmaken,en dat je dus een tekort aan LH hebt

goed kerel, ben ik al mee bezig 5000iu verdeeld over 3 dagen, ze hebben een schokje nodig. En ook deftig wat provi bestellen.
 
Mss toch maar dokter raadplegen????
 
Is normaal en als je langs je huisarts gaat zal hij zeggen dat je te hoog in de test zit, heb dit verhaal nog al gehoord. keert wel terug als je mindert, proviron kan misch ook helpe.
 
Stel dat de prostaat idd zo erg gegroeid is dat de plasbuis gedeeltelijk geblokkeerd wordt. In hoeverre is deze bijwerking tijdelijk? Zal de prostaat na de kuur altijd weer volledig slinken?

Iemand?
 
Het is tijdelijk, mits je geloof ik op tijd stopt.. Ik stopte op tijd ;)
 
Back
Naar boven