XXL Nutrition

EL MONSTRO 62kg DB press

Bezoekers in dit topic

Shit jonge :eek:
Echt bruut, niet normaal :p
 
kdenk rond de 4x170 SQ ofzo en DL ligt rond de 200. Leg press heeft em es 550 gedaan met losse platen

Hij is vooral met chest/armen/schouders extreem sterk , daar blinkt zen kracht echt uit.

hmmm heel sterke UB idd maar LB is precies maar zwak ...

Ahja maakt niet uit als er maar massa op komt
 
hmmm heel sterke UB idd maar LB is precies maar zwak ...

Ahja maakt niet uit als er maar massa op komt

Idd zen kuiten zijn 50cm, zen benen rijn +- 68 en hij traint ze niet echt superintensief dus al bij al maakt het weinig uit hoeveel kracht hij er in heeft.
 
Die bench met 180 kg op reps moet echt bruut zijn! en die 62 db presses natuurlijk ook.
'K hou dit topic in de gaten
 
Bruut!!!:eek: En ik was al trots op mijzelf dat ik laatst 26 pakte :rolleyes:.
 
Tijd dat die Nederlanders hier ook eens wat filmpjes posten met deftige gewichten!

Brute prestatie bro!
 
Hey jonges vanwaar zijn jullie? Kempen ofzo ergens?
 
Idd streek St-Truiden/Hasselt

Morgen ga ik (als hij op tijd uit zen bed is) zen Max 1rm bench filmen, tijdje terug deed hij 1x210 , zullen zien als hij die morgenvroeg ook gepitst krijgt!
 
Idd streek St-Truiden/Hasselt

Morgen ga ik (als hij op tijd uit zen bed is) zen Max 1rm bench filmen, tijdje terug deed hij 1x210 , zullen zien als hij die morgenvroeg ook gepitst krijgt!

Stamp die mofo maar ff zijn bed uit want we zijn benieuwd :-)
180 op reps willen we ook wel zien
 
Idd streek St-Truiden/Hasselt

Morgen ga ik (als hij op tijd uit zen bed is) zen Max 1rm bench filmen, tijdje terug deed hij 1x210 , zullen zien als hij die morgenvroeg ook gepitst krijgt!

Zijn er nog wedstrijd foto's online te vinden van hem? Die wedstrijd foto in z'n galerij is wazig maar ziet er super uit.
 
Is dit naturel behaald?

Zo ja, petje af!
 
Krijg vanmorgen een bericht

"Maat, ik kom niet trainen, ben pas om 2 gaan slapen en heb geen oog toegedaan..."


Volgende week dan maar!


Ik heb een aantal pics van hem op men pc zal er straks wat uploaden
 
Waar blijven die foto's !?
 
ealetk.jpg


334274p.jpg


8y5md4.jpg


6susz6.jpg
 
dit soort mensen moet je gewoon in het echt zien. Want hier ogen ze altijd kleiner heb je ook foto's van zonder tan etc ?
 
Die foto's staan ook in zijn log: road to ifbb ofzo iets. Ik snap niet hoe zijn benen nu nog maar 68 kunnen zijn. Waren ze vroeger niet dikker?
 
Die foto's staan ook in zijn log: road to ifbb ofzo iets. Ik snap niet hoe zijn benen nu nog maar 68 kunnen zijn. Waren ze vroeger niet dikker?

Maar 68?

68 is echt niet smal als er weinig vet rond hangt ...
 
Back
Naar boven