AndroidHealthClinic

Elastic fantastic - cutting with myo

Bezoekers in dit topic

Ha ha, de rest van je fans zijn idd afgehaakt door die elastieken denk ik :D
 
Ha ha, de rest van je fans zijn idd afgehaakt door die elastieken denk ik :D

Ja lijkt er wel op! Ach ja volgend jaar zomer weer terug in de gym hopelijk. Of als het tuinhuis er staat een half rack er in zetten en me daar uitleven!

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Lower body

Bulgarian split squat zwart (10kg) 3x9 balans wordt steeds beter
Pull through zwart+rood (16kg) 3x10 -> zwart+blauw (18,5kg) 3x8
Leg extension zwart+rood (16kg) 3x10 volgende keer andere setup even testen
Leg curl zwart (10kg) 3x10 was iets anders opgezet ging erg goed
Dragon flag2x3 vorm ging flink achteruit dus door naar....
Leg raise1x10 volgende keer 3x10 leg raise en dan 5x negatieve dragon flag

erg lekkere training, toch aan het denken om de plank er nog maar eens in te gooien.

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Hoop de 'afvalligen' opnieuw te overtuigen als ik augustus wat progressie foto's ga dumpen hier.

Merk eerlijk gezegd ook wel dat het even zoeken was hoe nu effectief te trainen met dit materiaal. Dus de 'transformatie' heeft een tijdje stil gestaan. Mijn motivatie heeft daardoor ook een flinke knauw gehad, maar heb nu de smaak weer te pakken, en begin nu ook weer progressie te zien en voelen. Heb toch een maandje of 2 a 2,5 stil gestaan. Maar goed hoop leeswerk verricht en ben er van overtuigd dat ik nu een manier heb gevonden om mijn doel te bereiken.

Weet zelf ook wel dat het niet de meest optimale manier is, maar denk dat het voor mijn situatie wel een van de beste oplossingen is.

Door het bizarre aantal diensten, op de meest onmogelijke en onregelmatige tijdstippen was er weinig family time over. Doordat we 2 jonge meiden hebben resulteerde het er in dat als ik wilde trainen dat ik de kids weg moest brengen of van de spaarzame uurtjes met mijn vrouw moest inleveren. Aangezien ik begonnen ben om weer een fitte actieve en goede papa te zijn, schoot ik met al die uurtjes in de sportschool mijn doel grandioos voorbij!
En ook al ben ik al een behoorlijke tijd getrouwd vind ik het nog steeds leuk om gewoon eens lekker met zijn 2tjes op de bank te zitten.

Dus nu maak ik nog steeds (misschien iets minder dan anders trainen) progressie, en heb lekker veel tijd met mijn gezinnetje, want het kan gewoon in de woonkamer!
 
Zeker niet alle fans zijn afgehaakt hoor! Ziet er goed uit dbrik. Zelfs als blijkt dat het niet helemaal optimaal is, wegen op dit moment de voordelen van jouw setup makkelijk op tegen de evt nadelen, lijkt me, in ieder geval op dit moment. Ben benieuwd naar toekomstige progressiefoto's.
 
Sommigen wisten het al, maar een zwaar gekneusde enkel gooide een beetje roet in het eten. Zelfs het bovenlijf trainen zat er niet in, want het bankje klaarzetten was gewoonweg al een te pijnlijke bezigheid.

Vandaag gaan we weer eens een poging doen upper body te trainen. Lowerbody wil ik de squats gewoon met 2 voetjes tegelijk op lichaamsgewicht gaan doen weer. En Leg extensions en curls een stukje lichter. En langzaam weer opbouwen.

Nu wel weer meer gemotiveerd dan ooit dus we komen er wel.
 
Man wat heb je gedaan? Toch niet zaalvoetbal of zo ;)
 
Man wat heb je gedaan? Toch niet zaalvoetbal of zo ;)
Nee voetbal zul je mij niet op betrappen :P

Nee met de kleine meiden in het klimrek, jongste durfde er niet meer van af. Dus ik spring naar onder om haar er af te tillen. Knak vol door mijn enkel. Kon bijna niet meer op staan. Lekker lomp en lullig maar ja wat doe je er aan.
 
T is een beetje stilletjes in mijn logje. Dit klopt helaas ook. Door die enkelblessure ook een beetje gedemotiveerd geraakt. Moet de draad echt weer op gaan pakken.

Dit weekend nog even rustig aan en dan komende week de boel weer goed oppakken.

Wel nog wat goed nieuws, volgend jaar zomer de tuin aanpakken. Kogel is door de kerk, er komt een extra tuinhuisje van 3x3 die lekker volgegooid gaat worden met ijzer, zodat ik me thuis lekker uit kan leven.
 
Da's jammer dat het zo ingezakt is met het trainen. Zou wel mooi zijn als je het weer ging oppakken.
Heb je nog wel een beetje wandelen of fietsen of zo gedaan voor de conditie?
 
Da's jammer dat het zo ingezakt is met het trainen. Zou wel mooi zijn als je het weer ging oppakken.
Heb je nog wel een beetje wandelen of fietsen of zo gedaan voor de conditie?
Ja hoor lekker actief geweest, veel gewandeld en gezwommen. Maar fietsen was niet zo'n succes, 2 keer gefietst 2 keer een lekke band. Dan gaat de lol er snel van af :D



Zo vandaag gaan we weer beginnen. Upper staat op de planning. Even er weer rustig in komen. En dan morgen de benen. Moet er echt weer aan gaan trekken, want ik begon bijna trendy te worden. Tenminste zo'n dad bod is toch in. En ik begon er weer bijna een echte te krijgen.

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Training vandaag:
Upper

Chest press 2x or (27kg) 17+4+4+4+4+1
Fly zw+rd (16kg) 16+4+4+3
Pull up 3+2+2
Row 2x or (27kg) 22+5+5+5+5+5
Ohp zw (10kg) 19+4+4+2
Bicep curl or (13,5kg) 12+3+3+3+1
Tri ext bl (8,5kg) 12+4+4 oeps na 12 moest eigenlijk 3x


Zooooooo dan eindelijk weer aan de train. Voelde verdories goed, morgen weer lb, hopen dat mijn enkel het goed houdt.
 
Hej collega welcome back.
 
Training vandaag

Lower body
Bulg. Split squat rood (6kg) 3x8
Pull through zwart + rood (16kg) 3x8
Leg ext oranje (13,5kg) 3x10
Leg curl blauw (8,5kg) 3x10
Leg raise 3x10
Plank 30sec

Yes enkel hield het goed..... Was wel zwaar allemaal, had nog veel problemen met de balans met de squats. Daardoor veel energie daar verspild.

Volgende keer overal een rep per set er bij.
en 5sec plank erbij.

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Ps nog niet helemaal klaar voor vandaag. Wil namelijk de plp challenge er bij gaan doen!

https://www.t-nation.com/training/plp-the-60-day-challenge

;tldr elke dag... Pull up - lunge - push up
Dag 1 (als je minder dan 10 pull ups kan, zoals ik dus) 1 rep van elk.
Dag 2: 2 reps van elk
Dag3: 3.........enz

Ben eens benieuwd!
 
Goed bezig weer!
Ik ben een beetje sceptisch over zo'n challenge, maar het is wel geinig om je zelf een keertje uit te dagen....
 
Goed bezig weer!
Ik ben een beetje sceptisch over zo'n challenge, maar het is wel geinig om je zelf een keertje uit te dagen....

Oh ik verwacht ook niet van die schokkende resultaten! Meer gewoon leuk om te doen voor de uitdaging idd!
 
We zien na de challenge wel een lijstje van de centimeters die er af zijn op de buik en er bij zijn gekomen op de borst en benen dan ;)
 
We zien na de challenge wel een lijstje van de centimeters die er af zijn op de buik en er bij zijn gekomen op de borst en benen dan ;)
Nee alle credit gaat gewoon naar mijn eigen super trainingsschema Lol

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Zo dag 1 van de PLP challenge zit er ook al op!

Was erg makkelijk, ben benieuwd of ik dat volgende nog steeds vind.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Oh fuck DOMS INCOMING
 
Dag 2 plp zit er al op. De rest vanmiddag of vanavond. Zal doorbijten worden. Doms zijn weer goed aanwezig. Tijdje niet getraind, dus was te verwachten!

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Training van vandaag

Upper body

Chest press 2xor (27kg) 22+5+5+5+3 volgende keer zwaarder
Fly zw+rd (16kg) 25+5+5+5 volgende keer klein beetje zwaarder
Pull up 3+2+1 mwah slecht volgende keer iets lichter afvallen dus :p
Row 2xor (27kg) 27+5+5+5+5+5 en omhoog hoppa
Ohp zw (10kg) 19+4+4+3 1 rep meer dus zit goed qua 'gewicht' even aanhouden
Bi curl or (13,5kg) 17+4+4+2 epic pump lekkah
Tri ext zw (10kg) 13+3+3+3+2 ook lekker

Viel me goed mee. Doms ver mijn bovenlijf uit gejaagd!
 
Goed bezig collega, kom je ook naar de meeting bij haefland?
 
Doe je die PLP na je training, of houd je die twee gescheiden?
 
Goed bezig collega, kom je ook naar de meeting bij haefland?
Nee helaas familieverplichtingen. Baal ik behoorlijk van
Doe je die PLP na je training, of houd je die twee gescheiden?
Gescheiden. Is meer een herstel achtige training. En een beetje om de 'kachel' goed op te blijven stoken. Moet nog wat kilotjes verbranden.
 
Back
Naar boven