AndroidHealthClinic

elastieken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

skinnie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
8.861
Waardering
1.239
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
om mijn RC oefeningen op vakantie te blijven doen zoek ik een soort van elastieken die ik bv aan de deur kan vastmaken.
iemand een idee waar ik die kan halen?
 
je kan van die powerlift elastieken gebruiken daarvoor
 
Elke (beetje) sportzaak zal ze wel hebben liggen. In verschillende kleuren meestal... van licht tot zwaar.
 
Wat voor oefeningen doe je zoal?
 
ik doe voornamelijk zwaardheffen en gordelvastmaken, ze moeten niet te stug zijn
 
Ik heb van die rubberen dingen thuis liggen - ooit eens gekregen na een hele poos 'dames-groepslessen' mee te hebben gedaan, mocht er thuis mee gaan spelen.
Zouden ze die ook niet gewoon bij een gewone sportzaak hebben?
 
ik heb al op internet gekeken en sportzaken hebben ze inderdaad, maar ik kan niet zien of er voldoende rek inzit, misschien dat iemand ze ergens gekocht heeft voor dezelfde doeleinden.
 
Voor RC oefeningen zijn degenen die ik heb iig ideaal...
Heb je een link voor me zodat ik weet of het vergelijkbaar materiaal is?
 
Dan wordt je ROM ook automatisch kleiner, wat bij RC oefeningen juist niet de bedoeling is.

Je hebt gelijk...
Skinnie moet gewoon maar even bij de Perry langs gaan en proberen wat het beste is...
 
Misschien kom ik hierdoor gaar over maar je kunt ook een oude fietsband gebruiken, is wel zo makkelijk.
 
binnenband he! buitenband zal moeilijk worden.
 
Is zo'n band niet veel te stug?
 
ik gebruik deze, zijn van die elastieken voor je bagage op je auto vast te haken:

elastiek.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven