XXL Nutrition

Elastisch buikvet

Bezoekers in dit topic

Mortyr

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2004
Berichten
254
Waardering
0
Ik ben inmiddels over een periode van 4 maanden 19 cm kwijt aan buikomtrek maar nu lijkt het wel alsof mijn huid rond me buik meer elastischer is geworden want ik kan nog steeds me lovehandels beetnemen. Is dit normaal?
 
Je huid past zich steeds aan bij het afvallen he, doordat de vetlaag verminderd moet de huid aanpassen aan de nieuwe vorm en in die tussentijd lijkt ze losser/ elastischer. Zeker als je veel vet verliest kan je te maken hebben met een licht huidoverschot, soms trekt het aan soms blijf je ermee zitten (als het extreem veel gewicht is dat je verliest).
 
Ik heb hetzelfde probleem mortyr, ik ben nu al een jaar verder en nog steeds geen verandering..
 
19cm is ook nog al wat he...bramen en makreel schijnt wat te helpen (zal minimaal zijn)
 
en omega3/6/9 ?? Helpe die ook nie? dacht daar ooit iets van gelezen te hebben maar weet het zelf niet meer zeker..
 
Gaat meer om de huid zelf. Die moet wennen aan het feit dat ze niet meer zo veel weefsel onder zich moet houden. Zelfde als met een zwangerschap. Kruipt vanzelf weer terug (mits wat big-t al zei)
 
lijkt het wel alsof mijn huid rond me buik meer elastischer is geworden want ik kan nog steeds me lovehandels beetnemen.
Zou dat ook niet kunnen komen omdat het orgaan- en intramusculair vet veel makkelijker verdwijnt. Waardoor de spanning op het subcutaanvet afneemt en daardoor "flubby" aanvoelt.
Ik vraag me trouwens af of subcutaan buik- en taille vet ooit verdwijnt door dieet en/of sport.
 
hoe ben je die 19 cm dan kwijt geraakt want ik wil ook buikspieren maar zoals gewoonlijk zit het vet omheen iemand goeie tip ? want heb deze week vakantie en wil best wel trainen
 
Back
Naar boven