AndroidHealthClinic

Elbow Sleeves aanbevelingen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_081222

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2021
Berichten
6.195
Waardering
7.507
Lengte
2m30
Massa
69kg
Vetpercentage
42%
Ik zit er aan te denken om toch is eens ellbow sleeves te halen omdat het pijntje toch lichtelijk aanwezig is tijdens zware presses, maar ik weet niet wat een goed merk is die een goede prijs heeft. Iemand aanbevelingen? Liefst een setje van 2.(Is om warm te houden dus niet wraps:))
 
Laatst bewerkt:
Action, 90 cent voor dunlop. Als het alleen om de warmte gaat doen die het prima.
 
Action, 90 cent voor dunlop. Als het alleen om de warmte gaat doen die het prima.
Ik ga persoonlijk liever dan toch voor wat 'duurdere', lijkt mij dat die niet heel lang meegaan. Edit: wil trouwens wel wat compressie
 
 
Ik ga persoonlijk liever dan toch voor wat 'duurdere', lijkt mij dat die niet heel lang meegaan. Edit: wil trouwens wel wat compressie
Voor compressie doe ik liever zelf wrappen, zit toch stukken beter. En je bepaalt zelf hoeveel druk.
 
Zal is kijken, thx.
 
Bedankt voor de reacties, als ik thuis ben ga ik alles bekijken!
 
Niet lullig bedoeld hoor, maar als op je 16e elbow sleeves gaat gebruiken om pijntjes te maskeren, lijkt het mij ook verstandig eens goed te gaan kijken naar de oorzaak van die pijntjes.

Je moet nog lang mee, wees een beetje zuinig op je lijf. :thumbup:
 
Niet lullig bedoeld hoor, maar als op je 16e elbow sleeves gaat gebruiken om pijntjes te maskeren, lijkt het mij ook verstandig eens goed te gaan kijken naar de oorzaak van die pijntjes.

Je moet nog lang mee, wees een beetje zuinig op je lijf. :thumbup:
Klopt, het is nog niet heel erg maar wil het sowieso voor zijn. Daarom dus de sleeves. (Het is eerder gevoelig dan pijn)
 
Strenghtshop, best bang for the bucks.
 
Dit Topic mag gesloten worden, ga voor de strenghtshop sleeves.:) Bedankt iedereen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven