MuscleMeat

Elbow Sleeves

Bezoekers in dit topic

Vypaw

On a so called medicine
Elite Member
Lid geworden
24 aug 2020
Berichten
9.189
Waardering
18.268
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
In hoeverre zijn deze dingen het waard?
Is het net zoals een belt dat het eigenlijk niet veel veiliger is gezien je meer kan overloaden?
Wil ze gebruiken voor shoulder presses/ohp
 
Ze houden je ellebogen warm. Dus als je wat pijntjes hebt kan het helpen door wat extra warmte en steun.
 
In hoeverre zijn deze dingen het waard?
Is het net zoals een belt dat het eigenlijk niet veel veiliger is gezien je meer kan overloaden?
Wil ze gebruiken voor shoulder presses/ohp
Voor overload op de bench moet je keer een slingshot proberen. Kunt zo 10/20% meer gewicht pakken om zwaardere gewichten te leren kennen en op het laagste punt 0.0 gevaar voor je schouders. Leuk om er soms mee te variëren.
 
Wat bokito zegt. Als je pijntjes hebt is het een aangenaam gevoel, de warmte en compressie. Maar je lift er niet meer door hoor, ik bench evenveel met of zonder. Als je echt wilt overloaden kan je best naar slingshot of chains gaan ofzo.

Wat ik zelf doe is men competition bench doe ik zonder sleeves en de variatie benches vaker met sleeves om eventuele pijntjes te voorkomen.
 
Ik had voorheen vrij snel last van mijn elleboog en sinds ik sleeves gebruik is dat wel wat verminderd. Ik gebruik ze alleen bij zware presses en daarna gaan ze uit.
 
Ik gebruik mijn knee sleeves wel eens als elleboog sleeves. Als je al knee sleeves hebt liggen is dit dus een gratis manier om het een keer te proberen.
 
Ik gebruik mijn knee sleeves wel eens als elleboog sleeves. Als je al knee sleeves hebt liggen is dit dus een gratis manier om het een keer te proberen.
Ik zat hier ook over na te denken maar dan juist andersom haha
Alhoewel ik geen knee sleeves heb maar toch
 
Back
Naar boven