Fitness Seller

Elektrische stoomkoker

Bezoekers in dit topic

bricks

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
4.898
Waardering
351
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Ik ben van plan een elektrische stoomkoker aan te schaffen. Ik wil er rijst, groente en vlees in klaar maken.

Wie gebruikt er hier een dergelijk apparaat en hoe bevalt dit? Is vlees erin klaar maken ook goed te doen? Welke gebruiken jullie en wat is belangrijk bij deze apparaten aan opties?

Ik heb de andere topics hierover doorgelezen, maar dit gaf niet voldoende antwoord op mijn vragen.
 
Ik heb er 1 van Tristar, was iets van 30 euro ofzo.

Gooi altijd de rijst, groentes en vlees samen erin, water erbij en na 30 minuten is het klaar.
Het vlees wordt dus wel min of meer gekookt en niet gebakken. Apart gebakken is wel iets lekkerder maar ik ben lui.

Dat ding is gewoon super handig, je hebt er geen omkijken meer naar en vaak doe ik de groentes en vis/vlees er gewoon bevroren in.
 
Ik heb er 1 van Tristar, was iets van 30 euro ofzo.

Gooi altijd de rijst, groentes en vlees samen erin, water erbij en na 30 minuten is het klaar.
Het vlees wordt dus wel min of meer gekookt en niet gebakken. Apart gebakken is wel iets lekkerder maar ik ben lui.

Dat ding is gewoon super handig, je hebt er geen omkijken meer naar en vaak doe ik de groentes en vis/vlees er gewoon bevroren in.

Bedankt.

Deze toevallig? http://www.bol.com/nl/p/tristar-sto...7978/?Referrer=ADVNLGSA0020289200000008137978
 
Bedankt.

Nog meer mensen die gebruik maken van een stoomkoker?
 
Ja, heb een inox exemplaar. Werkt prima. Twee verdelingen met apart rijstkookpotje. Merk is Magimix.
 
Wij hebben ook zo'n ding, 3x gebruikt en nu ligt-ie al een hele tijd op zolder in de doos. Weet eigenlijk niet meer waarom, te veel werk met schoonmaken dacht ik (kan niet in de vaatwasser). Voor zover ik het me kan herinneren zat er wel meer smaak aan de groenten vergeleken met koken in water.
Misschien toch maar weer eens van zolder halen...:D
 
Bedankt voor de reacties heb er eentje besteld. Maar eens proberen of het bevalt.
 
Ik ben van plan een elektrische stoomkoker aan te schaffen. Ik wil er rijst, groente en vlees in klaar maken. Wie gebruikt er hier een dergelijk apparaat en hoe bevalt dit? Is vlees erin klaar maken ook goed te doen? Welke gebruiken jullie en wat is belangrijk bij deze apparaten aan opties? Ik heb de andere topics hierover doorgelezen, maar dit gaf niet voldoende antwoord op mijn vragen.

Ik heb er 1 met verschillende verdiepingen, vind het echt ideaal werken. Onderin stop in pasta en bovenin een bakje bevroren saus uit de diepvries en 32 min later kan ik eten.
 
Ik heb er 1 met verschillende verdiepingen, vind het echt ideaal werken. Onderin stop in pasta en bovenin een bakje bevroren saus uit de diepvries en 32 min later kan ik eten.

Ja ik heb er ook eentje met drie van die bakken. Vandaag voor het eerst gebruikt en werkt top. Goede 25 min en me kip, rijst en groenten waren klaar. Smaak is ook top.
 
Back
Naar boven