AndroidHealthClinic

Elektronisch roken en gezondheid

Bezoekers in dit topic

Kastel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
294
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg
Hallo dit is het topic enkel en alleen om over de gezondheid van de e-cig te praten, de mogelijkheid om het als tool te gebruiken om te stoppen met roken lijkt me erg interessant.

Ik heb ook een ander topic geopend over het mogelijke hongerstillend effect van de ecig, Elektronisch roken en hongergevoel

Ik denk zelf niet dat het gezond is maar wel gezonder dan tabac, maarja voorlopig weet niemand dit werkelijk aangezien er geen langdurige studies zijn. Mijn dokter is zelf een grote voorstander van de e-cig.

Hij zegt me elke keer ik hem bezoek: "De dealer is niet de Coke dealer om de hoek van de straat!, de grote dealers zijn Marlboro, Philip Morris, enz..."

Had onlangs een intense workout met een coach samen met een vriend die elke dag tabac rookt, we waren beiden buiten adem maar hij hoeste wel erg, ik niet (nochtans is de gast heel sportieve dude maarja...roken en sporten...).

Ikzelf had het heel erg moeilijk qua ademhaling maar zonder hoesten.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het een paar dagen terug met mijn huisarts gesproken en hij durfde geen grote uitspraken te doen qua gezondheid maar hij zegt wel dat het niet meer roken van teer een pluspunt KAN zijn.
 
ik heb het een paar dagen terug met mijn huisarts gesproken en hij durfde geen grote uitspraken te doen qua gezondheid maar hij zegt wel dat het niet meer roken van teer een pluspunt KAN zijn.
Wat ik ook merk is dat ik geen gele fluimen meer heb heb die ik in mijn keel kreeg (verkoudheidssymptomen) op momenten die ik erg veel rookte. Ik vape nochtans erg veel en zwaar in de watts (sterkte van het toestel).

Niet dat dit iets bewijst ofzo maargoed.
 

Deze video is best interessant.

Luister vooral naar de laatste 8 seconden 5:19 - 5:27, ik deel zijn mening.
 
:D:rolleyes:Gewoon beginnen met shisha roken
 
Back
Naar boven