MuscleMeat

Elite Whey All Natural - Dymatize

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    -Gezoet met Stevia
    -Zytrix, verbeterde opname van Whey
    -0 gram suiker per dosering
    -24 gram Proteine per dosering
    -Geen kunstmatige smaakstoffen
    -Geen kunstmatige zoetstoffen
    -Perfect voor Bodybuilding en Dieet!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Één maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijke aardbei milkshake
  • Welke dosis heb je gebruikt? Één scoop bij 't ontbijt en één scoop na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Gym Shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, volgende ochtend al binnen, gratis cadeautjes bij bestelling.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ieder heeft zo zijn eigen mening over zijn eiwitten voorkeur.
Voor mij is dit mijn (nieuwe) favoriet, het bevat alles waar ik belangstelling voor heb op de momenten dat ik het neem.

Eiwit isolaat:
Dit is het meest zuivere soort eiwit op de markt. Het word het snelst in je lichaam opgenomen.
De reden waarom je snelle eiwiten handig zijn is omdat bij momenten als s'octends na het wakker worden of na je training je lichaam veel behoefte heb aan eiwitten.
Naast dat eiwitten het aller belangrijkste zijn voor het opbouwen of behouding van spiermassa is het zeker belangrijk op dit soort momenten
omdat je spieren in beide gevallen nieuwe voedingstoffen nodig hebben om het groei process op gang te houden.

BCAA's (aminozuren):
Een beetje sporter weet dat aminozuren belangrijk zijn voor je lichaam omdat het de bouwstoffen van alle eiwitten zijn, nodig voor de groei, behoud en vernieuwing van je spierweefsel en organen.
Het is deze soort amino's die je lichaam niet zelf kan aanmaken, maar die je wel nodig hebt.

L-glutamine:
Glutamine is het meest voorkomende aminozuur in je spieren - meer dan 61% van de skeletspier is glutamine. Glutamine bestaat uit 19% stikstof, waardoor het de belangrijkste vervoerder van stikstof is in je spiercellen.

Tijdens intense trainingen worden Glutamine niveaus sterk uitgeput in je lichaam, waardoor je kracht, uithoudingsvermogen en herstel afneemt. Het kan tot 6 dagen duren voordat je Glutamine niveau weer normaal is - en Glutamine speelt een belangrijke rol bij eiwitsynthese. Studies hebben aangetoond dat L-glutamine suppletie afbraak van spierweefsel kunnen minimaliseren en verbeterd eiwit metabolisme.

Kortom:
Dit is mijn favoriet omdat het naast de lekkere smaak ook precies alle stoffen bevat waar ik behoefte aan heb. Zeker een aanrader!

dymatize_elite_whey_all_natural_2268gram.png


4.jpg
 
Top! Gebruik ook alleen maar deze :) ik bestel het bij b&f hun hebben namelijk choco :) heerlijk!
Is tot nu toe enigste stevia gezoete met 0 suiker die ik kan vinden.
 
Back
Naar boven