AndroidHealthClinic

Elitefts: Table Talk

Bezoekers in dit topic

Arminius

Epic Ruler
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2005
Berichten
72.410
Waardering
38.183
Bull-Brand-Desktop-1 (1).jpg


Playlist/Archief [4 Jaar]​
 
Laatst bewerkt:




 




 
Ik heb de laatste tien episodes gepost, maar JM mag er ook nog wel bij.

 
Kijk en luister het graag, ook die met Justin Harris zijn erg informatief.
 
Ugh, de WSB-crew verziekt het een beetje, die nu plots op allemaal op maar 250mg test en een half anadrolletje wereldrecords suited braken. Het lag allemaal aan hun mentaliteit, training, genetics and andere lulkoek, iedereen die het feit dat Simmons openlijk zei dat je moest juicen tot je er bij neerviel aanhaalt, is gewoon 'jarloers'.
 
Laatst bewerkt:
 
 
 
 
 
 
Ugh, de WSB-crew verziekt het een beetje, die nu plots op allemaal op maar 250mg test en een half anadrolletje wereldrecords suited braken. Het lag allemaal aan hun mentaliteit, training, genetics and andere lulkoek, iedereen die het feit dat Simmons openlijk zei dat je moest juicen tot je er bij neerviel aanhaalt, is gewoon 'jaloers'.
Wie?

Toen Matt Dimmel hem vroeg wat hij moest doen om de sterkste man van de wereld te worden zei Louis Simmons letterlijk het volgende.

"You get as big as you can. Take all the drugs you can."

Matt Dimmel.jpg


"He did."

Bron: Westside vs the World
 
Ik vraag me ook af waar je het over hebt. Altijd die haat op Westside. Ik vond die tabletalk met Chuck/Todd/Kenny/Joe juist de meest legendarische ever.
 
Deze ook helemaal gekeken, heel vet. Luke is een legend. Greg is minder dom (als je echt naar hem luistert) dan hij in 1e instantie klinkt. Beetje zelfde als Tony "fucking" Ramos.
 
 
Wie?

Toen Matt Dimmel hem vroeg wat hij moest doen om de sterkste man van de wereld te worden zei Louis Simmons letterlijk het volgende.

"You get as big as you can. Take all the drugs you can."

Bekijk bijlage 585351

"He did."


Bron: Westside vs the World
Dat is net wat ik zeg. In de tijd waren ze open dat ze alles in zicht namen. Maar in recentere podcast zaten ze bezig hoe weinig ze maar gebruikten, dat de rest gewoon 'jarloers'(waarom heb je dat aangepast in mijn quote, was een reference naar Luppie) waren op hun talent. Tate en nog een van de WSB-crew.
 
Dat is net wat ik zeg. In de tijd waren ze open dat ze alles in zicht namen. Maar in recentere podcast zaten ze bezig hoe weinig ze maar gebruikten, dat de rest gewoon 'jarloers'(waarom heb je dat aangepast in mijn quote, was een reference naar Luppie) waren op hun talent. Tate en nog een van de WSB-crew.

Ik denk dat je Greg bedoeld. Maar je snapt toch wel dat gasten die nu personal trainer zijn, dat soort shit niet gaan "overdrijven" in een podcast?
 
Dus Tate en Greg Panora?
 
 
Back
Naar boven