XXL Nutrition

Elk half uur paar slokken whey? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muscleguy

Novice
Lid geworden
26 mei 2019
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
13%
Beste spiergozers,

Omdat ik komende maand tuis ben was ik benieuwd of ik mijn spiermassa extra kan opkrikken.

Trainen doe ik 5x per week en ik jog 2 keer per week.
Na de training drink ik standaard een glas whey (20g protein). Verder krijg ik elke dag zoon 80 g via eten binnen (dus mag iets meer op 80 kg 1,80 14%

Nou vroeg ik me af of het zin zou hebben als ik bijvoorbeeld elk half uur een paar slokken (extra) Shake drink zodat het lichaam van ochtend tot avond altijd kleine hoeveelheden eiwitten binnenkrijgt.

Kon nergens dezelfde vraag vinden (misschien omdat dit ook erg veel tijd kost om hele dagen zo te doen)


Alvast bedankt,
 
Kijk gewoon wat je per dag wegwerkt, en probeer dat wat op te hogen. Hoe je dat doet, maakt niet zoveel uit. Maar steeds een paar slokken klinkt nogal omslachtig
 
Totaal geen nut, draait om totaal aantal calorieën/macros op een dag. Al train je 12x pw en jog je elke dag, zolang je jou voeding niet perfect afstemt op jou persoonlijke doelen kom je niet verder. Sterker nog, denk dat het nadelig werkt aangezien jou eiwit synthese dmv 5 eiwitten per half uur niet optimaal gebruik zal maken van de eiwitten. Zou per maaltijd altijd 20/35 eiwitten nemen, afhankelijk van je lichaamsgewicht.

Uiteraard beetje schatten kom je eerste trainingsjaar wel mee door, maar uiteindelijk om verder te komen moet je alles optellen elke dag weer opnieuw.
 
Zorg eerst dat je voldoende kcals binnenkrijgt, zorg dan voor 1,6 g/kg BW eiwitten en ongeveer 1 g/kg BW vet.

Verdeel de eiwitten over 3 of 4 eetmomenten.
 
Als je maar 80 gr eiwit uit je voeding haalt op een dag en je traint 5xper week bij 1,80m en 80 kg.... hoeveel kcal krijg je dan binnen per dag? Eet je dan wel voldoende?

En wat is je doel erbij? Bulk cut?
 
Wat is dit nu weer zeg 😄
 
Beste spiergozers,

Omdat ik komende maand tuis ben was ik benieuwd of ik mijn spiermassa extra kan opkrikken.

Trainen doe ik 5x per week en ik jog 2 keer per week.
Na de training drink ik standaard een glas whey (20g protein). Verder krijg ik elke dag zoon 80 g via eten binnen (dus mag iets meer op 80 kg 1,80 14%

Nou vroeg ik me af of het zin zou hebben als ik bijvoorbeeld elk half uur een paar slokken (extra) Shake drink zodat het lichaam van ochtend tot avond altijd kleine hoeveelheden eiwitten binnenkrijgt.

Kon nergens dezelfde vraag vinden (misschien omdat dit ook erg veel tijd kost om hele dagen zo te doen)


Alvast bedankt,
Ja bro goed idee.
Ieder half uur slok whey shake.
Beste is die whey van mobicep.
Die 60euro voor 750gr eiwittt.
Eiwitte hoog papa!!
Wie niet kan delen zal niet in spiermassa vermenigvuldigen a sah.
Ik zelf gebruik kookwekkertje ieder half uur laat ik die afgaan.
Kan je het ook nooit vergeten.
 
Beste spiergozers,

Omdat ik komende maand tuis ben was ik benieuwd of ik mijn spiermassa extra kan opkrikken.

Trainen doe ik 5x per week en ik jog 2 keer per week.
Na de training drink ik standaard een glas whey (20g protein). Verder krijg ik elke dag zoon 80 g via eten binnen (dus mag iets meer op 80 kg 1,80 14%

Nou vroeg ik me af of het zin zou hebben als ik bijvoorbeeld elk half uur een paar slokken (extra) Shake drink zodat het lichaam van ochtend tot avond altijd kleine hoeveelheden eiwitten binnenkrijgt.

Kon nergens dezelfde vraag vinden (misschien omdat dit ook erg veel tijd kost om hele dagen zo te doen)


Alvast bedankt,
Whey is geen wondermiddel. Zijn gewoon eiwitten gewoon 2scoops en 250gr kwark dan zit je wel op je proteïne doel
 
Ja bro goed idee.
Ieder half uur slok whey shake.
Beste is die whey van mobicep.
Die 60euro voor 750gr eiwittt.
Eiwitte hoog papa!!
Wie niet kan delen zal niet in spiermassa vermenigvuldigen a sah.
Ik zelf gebruik kookwekkertje ieder half uur laat ik die afgaan.
Kan je het ook nooit vergeten.
😅 is indd beetje duur papa!
Haal mijn eiwitten bij bodyenfitshop.

Ergens snap ik wel waarom dit rare vraag is. Had beter moeten weten na paar jaar trainen.
Had goed lichaam maar door 8 maanden sluiting sportscholen afgelopen jaar hele hoop kwijtgeraakt.
Komt wel weer terug maar kan zeker wat verbeteringen met eten maken. Let wel op eiwitten maar vooral smidags te vaak geen trek. Bedankt voor alle antwoorden iniedergeval
 
Back
Naar boven